پردازنده‌های گرافیکی PowerColor RX 7900 Red Devil بلوک اختصاصی از EK دریافت می‌کنند

اولین بلوک آب EK-Quantum Vector² RX 7900 XTX برای یک GPU شریک AIB Radeon™ RX 7000 Series به تازگی منتشر شده است. EK®، سازنده تجهیزات خنک‌کننده آب ممتاز، بلوک آب خود را برای PowerColor Red Devil AMD® Radeon RX 7900 XTX جدید معرفی می‌کند. شیطان سرخ با فشار بی وقفه قدرت خود را به حداکثر می رساند و بلوک آبی EK-Quantum Vector² را به یک بازی ایده آل برای دستیابی به بهترین عملکرد و حداقل صدا تبدیل می کند. با این حال، توصیه می شود برای هماهنگی دقیق سازگاری به پیکربندی EK Cooling Configurator مراجعه کنید.

این بلوک آبی AMD Radeon Edition Vector² مشکل تولید گرمای بیش از حد را در هنگام بار زیاد روی پردازنده گرافیکی بدون زحمت حل می کند. این محلول خنک کننده مایع، قالب محاسباتی گرافیکی، ماژول تنظیم ولتاژ، کنترل کننده های ولتاژ، VRAM و MCD های کارت گرافیک Red Devil Radeon RX 7900 XTX را خنک می کند.

پردازنده‌های گرافیکی جدید Radeon RX 7900 XTX دارای GCD هستند که در فرآیند 5 نانومتری پیشرفته تولید می‌شوند و امکان بهبود عملکرد 54 درصدی در هر وات را فراهم می‌کنند. در حالی که پردازنده گرافیکی کارآمد است، اما همچنان از قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی استفاده می کند. 300 میلی متر مربع GCD آن حاوی 165 درصد ترانزیستور بیشتر در هر میلی متر مربع نسبت به نسل قبلی است. این بدان معناست که این پردازنده‌های گرافیکی دارای 58 میلیارد ترانزیستور برای عملکرد 61 TFLOP هستند که دلیل بیشتری برای خنک شدن آنها با آب است.

EK-Quantum Vector² Red Devil RX 7900 XTX D-RGB – نیکل + پلکسی

در دسترس بودن و قیمت
بلوک آبی EK-Quantum Vector² Red Devil RX 7900 XTX D-RGB – Nickel + Plexi اکنون از طریق فروشندگان EK Webshop و Partner برای پیش‌سفارش در دسترس است. ارسال این محصول در اواخر ژانویه 2023 آغاز می‌شود. جدول زیر قیمت خرده‌فروشی پیشنهادی سازنده (MSRP)، شامل مالیات بر ارزش افزوده را نشان می‌دهد.


برخلاف دیگر بلوک‌های آبی Vector²، موتور خنک‌کننده 90 درجه چرخیده است و باله‌ها را عمود بر قالب می‌کند که برای طراحی چیپلت بهینه است. برای دلتای بهینه، مایع خنک‌کننده ابتدا روی قالب هسته گرافیکی جریان می‌یابد و سپس روی قالب حافظه پنهان می‌رود و در نتیجه همه MCD‌ها مایع خنک‌کننده را با دمای یکسان دریافت می‌کنند.


پردازنده گرافیکی POWERCOLOR RED DEVIL دارای یک بردار EK-QUANTUM² بلوک آبی است

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

این محلول خنک کننده مایع شامل یک بلوک آبی سری Vector² و یک صفحه پشتی آلومینیومی با آنودایز سیاه در همان بسته است. مانند بقیه بلوک‌های آبی سری Vector²، ظاهر آن تحت تأثیر خطوط مستقیم مینیمالیست و صفحه پشتی قرار گرفته در کنار GPU است تا PCB را به طور کامل پوشش دهد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر