پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 30 Founders Edition از فروشگاه‌های رسمی ناپدید می‌شوند

اکنون، این اولین بار نیست که NVIDIA پردازنده‌های گرافیکی Founders Edition خود را از فهرست حذف می‌کند. بیش از 2 سال پیش، NVIDIA با یک “خطای فنی” مواجه شد که منجر به ناپدید شدن تمام کارت های Founders Edition از سایت شد. NVIDIA به سرعت مشکل را حل کرده بود و کارت‌ها پس از مدت کوتاهی در لیست قرار گرفتند. با این حال، این بار به احتمال زیاد به دنبال پایان سفر برای مدل های RTX 30 FE هستیم.

این سایت ادعا می کند که دیگر امکان سفارش RTX 30 Founders Edition از طریق سایت های رسمی ایالات متحده یا فرانسه وجود ندارد، نه مدل های رده بالای RTX 3080+ و نه SKU های میان رده اکنون برای مشتریان جدید نشان داده می شوند. از نظر فنی، فروشگاه ایالات متحده گزینه ای برای سفارش مستقیم این کارت ها ارائه نمی دهد، اما در عوض به یک خرده فروش شخص ثالث (Best Buy) برای انجام چنین سفارش هایی متکی است.

نه سایت ایالات متحده و نه فرانسه هیچ کارتی در فهرست یا موجودی ندارند. آیا این آخرین خداحافظی با مدل های مرجع NVIDIA است؟ شاید خیلی خوب باشد، اما این اولین باری نیست که NVIDIA کارت های خود را از لیست حذف می کند.

در حالی که درست است که وب سایت NVIDIA دیگر هیچ نسخه Founders را از نسل گذشته نشان نمی دهد، هنوز هم می توان مدل های RTX 3060 Ti یا RTX 3070 Ti FE را در BestBuy پیدا کرد. با این حال، آنها برای سفارش آنلاین در دسترس نیستند.

منبع: کاکوتلند





منبع

پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 30 Founders Edition دیگر برای فروش در دسترس نیستند

فروشگاه اینترنتی NVIDIA US، منبع: NVIDIA

کارت‌های NVIDIA RTX 30 Founders Edition دیگر در انبار موجود نیستند کاکوتلند.

ما چندین وب‌سایت NVIDIA را برای کشورهای اتحادیه اروپا بررسی کرده‌ایم و هیچ یک از آنها کارت Founders را در لیست نداشتند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر