پردازنده‌های گرافیکی گیگابایت، پالیت، زوتاک و MSI GeForce RTX 4070 به تصویر کشیده شده‌اند.

NVIDIA قرار است پردازنده گرافیکی RTX 4070 خود را در 13 آوریل عرضه کند. این شرکت با شرکای خود برای راه اندازی کارت های بسیاری در MSRP کار می کند. این انگیزه در طرح های متعدد مجهز به کانکتورهای برق 8 پین به وضوح دیده می شود و این واقعیت که این کارت ها در پوشش بررسی در 13 آوریل اولویت دارند.

باران RTX 4070 می بارد

کارت گرافیک گیگابایت RTX 4070

ما چندین به‌روزرسانی برای پوشش RTX 4070 خود داریم که در نهایت طرح‌های بیشتری را بر اساس کندترین پردازنده گرافیکی Ada NVIDIA نشان می‌دهد. تصاویری از مجموعه کامل گیگابایت با کمک خرده فروش آمازون راه خود را در معرض دید عموم قرار داده است. همچنین برخی به روز رسانی ها در مورد طراحی های دو فن وجود دارد.

قبلاً پردازنده‌های گرافیکی RTX 4070 Ventus 3X و Gaming Trio را نشان داده‌ایم، اما کارت‌های Ventus 2X و Suprim نیز در راهند. دومی هنوز تصویر نشده است، اما اولین پردازنده گرافیکی MSI RTX 40 با دو فن در نهایت ساخته شده است. این مدل از طراحی مشابه مدل 3X استفاده می کند، تنها تفاوت واقعی عدم وجود فن سوم است. علاوه بر این، هر دو کارت از کانکتورهای برق 8 پین استفاده می کنند، که نشان می دهد ما به گزینه ای مقرون به صرفه نگاه می کنیم.

گیگابایت در حال کار بر روی چهار کارت، مانند پردازنده‌های گرافیکی Gaming، WindForce، Aero و Eagle است. فقط کارت‌های WindForce و Eagle RTX 4070 با کانکتورهای برق 8 پین استاندارد عرضه می‌شوند، در حالی که گیمینگ و Aero «محصول» به جای آن کانکتورهای 16 پین خواهند داشت.

منبع: @alexwifi42، @momomo_us، DrakoIT







منبع

کارت های ZOTAC و Palit RTX 4070

MSI RTX 4070 Ventus 2X

اکنون کارت‌های گرافیکی سفارشی GeForce RTX 4070 بیشتری مشاهده شده‌اند.

نکته مهم این است که گیگابایت معتقد نیست RTX 4070 شایسته طراحی دو فن است، بنابراین هر چهار طرح سه فن خواهند داشت. تا زمانی که سری RTX 4060 دیرتر عرضه نشود، بعید است موضع گیگابایت در مورد طراحی‌های دو فن تغییر کند.

گیگابایت RTX 4070 Eagle

ZOTAC Twin Edge OC و Palit Dual OC نمونه های دیگری از طراحی های دو فن هستند که بالاخره به سری Ada Lovelace رسیدند. در صورتی که این به اندازه کافی واضح نبود، بسته بندی محصول برای همه کارت های موجود در این پست تأیید می کند که آنها با 12 گیگابایت حافظه GDDR6X عرضه می شوند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر