پاتریوت Viper PV553 PCIe Gen5 SSD را در Computex، خنک کننده فعال و سرعت خواندن تا 12.4 گیگابایت بر ثانیه به نمایش می گذارد.

Viper Gaming، نام تجاری Patriot Memory که مبتنی بر بازی است، دارای انواع محصولات جدید و آینده خواهد بود، از جمله نامزد دریافت جایزه سخت افزار اروپا 2023 Viper Xtreme 5 DDR5 حافظه عملکرد فوق العاده و Viper Elite 5 DDR5 حافظه عملکرد اصلی. Viper Gaming همچنین SSD PV553 Gen 5 x4 آینده خود را معرفی خواهد کرد. Patriot Memory همچنین دارای به‌روزرسانی‌هایی برای سری PCIe Gen 4، دیگر سری‌های پرچم‌دار، تجهیزات جانبی و محفظه SSD Viper VXD M.2 است که اخیراً منتشر شده است.

Patriot Memory، تولید کننده پیشرو ماژول های حافظه علاقه مندان با کارایی بالا، SSD ها، حافظه فلش و لوازم جانبی بازی، با هیجان اعلام می کند که تیم جهانی و برندهای پشتیبانی کننده آن، Viper Gaming و ACPI، در Computex 2023 در تایپه، تایوان حضور خواهند داشت. Patriot Memory با برندهای حامی خود، Viper Gaming و ACPI میزبان نمایشگاهی از طیف گسترده ای از محصولات جدید، آینده و پرچمدار خواهد بود.

منبع: TechPowerUP


Les Henry، معاون بخش فروش آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی، گفت: «حافظه پاتریوت بسیار هیجان‌زده است که امسال دوباره برای کامپیوتکس به تایپه بازگشته است». ما یک نمایشگاه بزرگ پر از محصولات جدید هیجان انگیز داریم که در سال 2023 در راه است که بی صبرانه منتظر به نمایش گذاشتن آن هستیم.

ACPI، بخش صنعتی Patriot Memory که اخیراً خریداری شده است، جدیدترین حافظه فلش، راهکارهای حافظه و سایر اجزای صنعتی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

Computex 2023 یک رویداد جهانی برای علاقه مندان به فناوری و حرفه ای است که صدها غرفه دار در سرتاسر جهان سرلوحه آن هستند. Computex 2023 در مرکز نمایشگاهی Nangang تایپه در تایپه، تایوان از 30 می تا 2 ژوئن میزبانی خواهد شد. شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسیاری از محصولات جدید Patriot Memory از غرفه Patriot Memory در مرکز نمایشگاه Nangang تایپه در سالن 1، غرفه #J0309 دیدن کنند.


Patriot Memory عملکرد فوق‌العاده بازی را با محصولات نسل بعدی به Computex 2023 می‌آورد.

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر