ویژگی راهنمای بازی PS5 شروع به تهیه ویدیو از سایر بازیکنان می کند

Menu

Game Help که نکات و ویدیوهای ایجاد شده توسط توسعه‌دهندگان را برای کمک به پیشرفت شما بدون ترک بازی ارائه می‌کند، از زمان عرضه پلی‌استیشن 5 در سال 2020 یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تجربه بازیکنان در پلی‌استیشن 5 بوده است. اکنون، سونی راهنما بازی انجمن را اعلام کرده است، که این ویژگی را بسط داده است. به شما این امکان را می دهد که ویدیوهای راهنمایی از گیم پلی سایر کاربران را در عناوین منتخب مشاهده کنید.

نکات انجمن به همان روش راهنمای بازی قابل دسترسی خواهند بود: روی دکمه PS کلیک کنید، مرکز کنترل را راه اندازی کنید و یک کارت اکشن با عنوان “Hints Inside” پیدا کنید. هر کارتی که دارای ویدیوهای گیمر باشد دارای برچسب راهنمای بازی انجمن خواهد بود. سونی علاوه بر استفاده از این نکات، بازیکنان را تشویق می‌کند تا میزان مفید بودن هر نکته را برای اطلاع از اینکه کدام ویدیوها در آینده نمایش داده می‌شوند، ارزیابی کنند.

می‌توانید به سونی اجازه دهید از کلیپ‌های بازی شما به‌عنوان راهنمایی برای سایر بازیکنان استفاده کند، شرکت کنید. اگر اشتراک‌گذاری را انتخاب کنید، سونی به‌طور خودکار هنگام اجرای بخش‌های خاصی از یک بازی ویدیوها را ضبط می‌کند. با این حال، هر جریانی یا اطلاعات شخصی دیگری که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود، در ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده نشان داده نمی شود. همچنین اگر سونی گیم پلی شما را به عنوان یک اشاره به اشتراک بگذارد، باید اعلان دریافت کنید. طبق گزارش‌ها، ناظران همه ویدیوها را مرتب می‌کنند و تعیین می‌کنند که کدام‌یک باید در کارت‌های راهنمای بازی انجمن گنجانده شود – اگرچه این ویژگی تا چند ماه دیگر در دسترس نخواهد بود.

منبع