وسایل نقلیه خودران Waymo اکنون تحویل Uber Eats را در فونیکس انجام می دهند

وسایل نقلیه خودران Waymo اکنون تحویل Uber Eats را در فونیکس انجام می دهند

اگر در منطقه Metro Phoenix هستید – و برای دریافت غذایتان مهم نیست که از محل خود خارج شوید – سفارش Uber Eats شما ممکن است فقط با یکی از خودروهای خودران Waymo تحویل داده شود. این شرکت‌ها بخش بعدی شراکت چند ساله خود را به طور رسمی راه‌اندازی کرده‌اند، که شامل ارائه سواری روباتاکسی به مشتریان خدمات سواری در منطقه نیز می‌شود. وقتی در Uber Eats سفارشی می‌دهید، پیامی دریافت می‌کنید که می‌گوید «وسایل نقلیه خودران ممکن است سفارش شما را تحویل دهند».

اگر خودروی Waymo سفارش شما را تحویل گرفت، به شما اطلاع داده می‌شود، و باید هنگام ملاقات گوشی خود را همراه داشته باشید تا بتوانید صندوق عقب آن را باز کنید و غذای خود را دریافت کنید. نگران نباشید، در صورتی که حوصله بیرون رفتن و دریافت سفارش خود را ندارید و ترجیح می‌دهید کسی غذا را درب منزل شما تحویل دهد، می‌توانید در طول فرآیند پرداخت انصراف دهید.

در حال حاضر، تحویل Waymo فقط در Chandler، Tempe و Mesa و فقط برای بازرگانان منتخب، از جمله اتصالات محلی و زنجیره‌هایی مانند Princess Pita و BoSa Donuts در دسترس است. یک سخنگوی اوبر گفت CNBCبا این حال، این شرکت ها به دنبال گسترش منطقه خدمات خود هستند و به دنبال اضافه کردن تجار بیشتری به لیست خود هستند. آنها همچنین به این سازمان خبری گفتند که Waymo از خودروهای الکتریکی Jaguar I-PACE خود که سال هاست در آریزونا آزمایش می کند، برای تحویل استفاده خواهد کرد. به نظر نمی رسد تحویل Waymo نیز گران تر باشد، زیرا سخنگوی گفته است که شما فقط باید کرایه های استاندارد را بپردازید و هزینه ای برای انعام دریافت نمی کنید.

این شرکت‌ها برای اولین بار اعلام کردند که در سال گذشته و پس از گسترش منطقه خدمات Waymo در منطقه، برای ارائه ربات‌اکسی سواری و تحویل در فینیکس با یکدیگر همکاری می‌کنند. سواری های روباتاکسی تا ماه اکتبر در منطقه شهری در دسترس قرار گرفت و در صورت درخواست UberX، Uber Green، Uber Comfort یا Uber Comfort Electric، این گزینه را خواهید داشت.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع