وان پلاس نسخه مخصوص پاک کن جادویی گوگل را عرضه می کند

وان پلاس نسخه مخصوص پاک کن جادویی گوگل را عرضه می کند

وان پلاس آخرین شرکتی است که به قطار هوش مصنوعی راه یافته است. سازنده گوشی در حال ارائه ابزار ویرایش عکس جدیدی به نام AI Eraser است که به کاربران امکان می دهد اشیاء اضافی را از عکس های خود حذف کنند. این ویژگی جدید در طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند OnePlus از جمله OnePlus 12 و 12R، OnePlus 11 و OnePlus Open در دسترس خواهد بود.

برای استفاده از پاک کن هوش مصنوعی OnePlus، شخص ابتدا باید قسمت هایی از تصویر را که نیاز به حذف دارند برجسته کند. اینها می توانند افراد تصادفی یا یک سطل زباله کثیف باشند، اما همچنین می توانند “نقص” در عکس باشند. سپس، هوش مصنوعی آن ناحیه را تحلیل می‌کند و پس‌زمینه‌ای ایجاد می‌کند که وان پلاس ادعا می‌کند با تصویر موجود ترکیب می‌شود. اگر آشنا به نظر می رسد، اساساً مانند ابزارهای Adobe's Generative Fill و Magic Eraser Google عمل می کند.

با این حال، این یک سرمایه گذاری جدید برای OnePlus است که از LLM اختصاصی خود برای تامین برق پاک کن هوش مصنوعی استفاده می کند. Kinder Liu: “به عنوان اولین ویژگی OnePlus مبتنی بر فناوری مولد AI، AI Eraser اولین گام در چشم انداز ما برای آزادسازی خلاقیت کاربر از طریق هوش مصنوعی و متحول کردن آینده ویرایش عکس است و به کاربران امکان می دهد تا تنها با چند لمس عکس های قابل توجهی ایجاد کنند.” رئیس و مدیر عامل OnePlus در بیانیه ای گفت. امسال، ما قصد داریم ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را معرفی کنیم و مشتاقانه منتظر در دسترس بودن آنها هستیم.»

منبع