هشت سال پس از پرتاب، No Man's Sky ایستگاه های فضایی کامپیوتری را دریافت می کند که هر بار متفاوت هستند

هشت سال پس از پرتاب، No Man's Sky ایستگاه های فضایی کامپیوتری را دریافت می کند که هر بار متفاوت هستند

No Man's Sky هنوز به روز رسانی های اصلی را دریافت می کند. به‌روزرسانی «Orbital» توسعه‌دهنده Hello Games، که قرار است چهارشنبه ارائه شود، ایستگاه‌های فضایی تولید شده رویه‌ای (بنابراین هر بار متفاوت خواهند بود)، یک ویرایشگر کشتی و یک سیستم Guild را به سیم کارت اکتشاف فضایی تقریباً هشت ساله اضافه می‌کند.

تاکنون، ایستگاه‌های فضایی یکی از معدود بخش‌های آن بوده‌اند No Man's Sky که توسط الگوریتم ها به عنوان چیزی واقعا منحصر به فرد ایجاد و تصادفی نشده اند. این با به‌روزرسانی امروز تغییر می‌کند، که از ارتقاء موتورهای بازی برای ایجاد فضاهای داخلی وسیع و فضاهای بیرونی، با انعکاس بهتر و سطوح فلزی استفاده می‌کند.

مقیاس وسیع‌تر ایستگاه‌ها از بیرون مشخص خواهد بود، در حالی که فضای داخلی آن‌ها شامل فروشگاه‌های جدید، گیم‌پلی و کارهایی است که باید انجام دهید. Hello Games آنها را بر اساس سیستم ساکنان مجازی، نژاد و منطقه آنها به عنوان “به طور منحصر به فرد سفارشی شده” توصیف می کند.

فضای داخلی ایستگاه های فضایی رویه ای جدید در بازی No Man's Sky.  سه شخصیت در حالت اکشن در پیش زمینه یک آشیانه فضایی در حالی که کشتی ها در حال حرکت هستند ایستاده اند.فضای داخلی ایستگاه های فضایی رویه ای جدید در بازی No Man's Sky.  سه شخصیت در حالت اکشن در پیش زمینه یک آشیانه فضایی در حالی که کشتی ها در حال حرکت هستند ایستاده اند.

سلام بازی ها

در داخل ایستگاه ها، ویرایشگر کشتی جدید را خواهید یافت. Hello Games می‌گوید که قبلاً از سفارشی‌سازی کشتی خودداری کرده است تا تمرکز عنوان را بر اکتشاف حفظ کند. (اگر بازیکنان بتوانند هر زمانی که می‌خواهند هر کشتی بسازند، می‌تواند لذت جستجوی کشتی‌های موجود برای خرید در بازی را از بین ببرد.) با این روحیه، شما همچنان باید قطعات را جمع‌آوری، مبادله و نجات دهید. مال خودت را آنطور که دوست داری بساز

سیستم Guild ارتقا یافته بازی، همچنین در به‌روزرسانی امروز، گروه‌ها را به بخش بزرگ‌تری از تجربه تبدیل می‌کند. می‌توانید فرستادگان جدید انجمن را در ایستگاه‌های فضایی پیدا کنید، جایی که می‌توانید به باشگاه بپیوندید، لوازم و کالاهای گرانبها را دریافت کنید و برای ارتقای وضعیت خود در گروه کمک مالی کنید.

ناوگان نیز در حال بهتر شدن هستند. با به‌روزرسانی امروز، می‌توانید ناوگان ناوچه خود را به مأموریت‌های دور بفرستید – و اگر با مشکل مواجه شدند، می‌توانید وارد شوید و روز را نجات دهید. به نظر می رسد یک نکته جالب برای کمک به خارش فانتزی فضایی هر کسی باشد.

No Man's Sky صاحبان می توانند امروز به روز رسانی Orbital را نصب کنند – همچنین شامل بهبودهای موتور، به روز رسانی UI و “خیلی بیشتر” –

منبع