هزینه بازسازی ویلا چقدر است ؟

به همین دلیل اختصاص یک یا چند اتاق برای اتاق مهمان، می تواند در رفاه حال مهمان و میزبان موثر باشد. به همین دلیل نماهای غیرضروری اطراف حذف و تمرکز برروی نمای مرکزی ویلا می باشد. سنگهای پرداختشده، نور را منعکس کرده و تمیز به نظر میرسند. تلفیق متریال با کیفیت، رنگ مناسب، نور و گیاهان می تواند نمایی جذاب و بی نقص را خلق کند. با انتخاب یک شرکت مشاور معماری مناسب، شما نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت. با توجه به خیل عظیم توجه مشتریان به این مجموعه و همچنین فعالیتهای گستردهی این شرکت طراحی معماری ، شاهد کار کارکنان و کادر متخصص و حرفهای این مجموعه در سه شیفت کاری خواهیم بود در صورت نیاز. گروه مهندسی معماری آچیلان دکور یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که در زمینه ساخت، طراحی و بازسازی دکوراسیون داخلی، منزل، نما، چیدمان و ساخت بیش از یک دهه تجربه دارد. همین مسائل هست که طراحی محوطه ویلا را جزو اولویت های طراحی قرار میدهد.

سبک کلاسیک هم طرفداران خاص خود را دارد. امروزه برای دیزاین ویلا سبک مدرن طرفداران بیشتری دارد. فضای داخلی نیز همانطور که در تصاویر می بینید، بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. به بیان ساده تر می توان گفت طراحی ویلا مدرن بر اساس جدید ترین و بروزترین تکنولوژی های روز انجام می پذیرد. انواع خاصی از متریال طبیعی که دوام بالایی دارند، دوستدار محیط ریست هستند و به زیبایی هر چه بیشتر محیط کمک میکنند در طراحی داخلی ساختمانها با کاربریهای متنوع مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به دوام بالایی که دارد، میتوان از آن برای تمام فضاهای داخلی و خارجی استفاده کرد. از آن میتوان برای پوشش کانتر آشپزخانه استفاده کرد. از مزایای سنگ میتوان به دوام، نفوذناپذیری در برابر رطوبت، گرما و مقاومت در برابر ضربه اشاره کرد. انواع خاصی از آهن مانند مس و برنج به دلیل رنگ جالبشان در طراحی داخلی ویلا ، منجر به احساس گرما و صمیمیت میشوند. نورپردازی اهمیت زیادی در سطح داخلی ویلا دارد و می تواند باعث سرزندگی و و زیبایی بخشی به جزئیاتی که در فضای داخلی استفاده می شود، گردد، به همین دلیل این عامل در طراحی داخلی هر ویلایی در تمام مناطق باید در نظر گرفته شود.

به عنوان سخن پایانی، برای پیشبرد پروژه ساخت ویلا در شمال پیشنهاد میدهیم تا حد ممکن تمام برنامهها را از صفر تا صد پروژه با کمک گرفتن از مشاوران املاک و شرکتهای پیمانکاری و طراحان ساختمان پیش ببرید. همچنین خارج از شهر بودن این ویلا ها خود به کیفیت این ویلا ها میافزاید. یا فقط تفریحی باشد و در بعضی از روزهای سال میزبان مهمانان خود باشد. نکته مهم دیگر در خصوص محوطه سازی، توجه به هدفتان از به ساختن محوطه است. سقف را با توجه به شرایط آب و هوایی و خواستهی مشتری میتوانیم به صورت معمولی و یا به شکل سقف شیروانی نصب کنیم. جانمایی آب نما، آلاچیق و در صورت نیاز وسایل بازی برای کودکان، محیطی بی نظیر را برای صاحب ویلا خلق می کند. نمای ساختمان با متریال ترموود به رنگ های سفید و قهوه ای کار شده است و جلوی درب ورودی اصلی ساختمان با متریال بتن یک دیوار کوچک ایجاد شده است که هم چهره ی زیبایی به ساختمان می دهد چرا که با رنگ های قهوه ای و سفید ترکیب شده است و هم نقش جدا کننده بخش ورودی از فضای بیرون را بازی می کند. شما میتوانید با انتخاب پوشش سبزینهی مناسب برای محوطههای گوناگون ویلا همچون زمین بازی یا پارک خودرو، به زیباسازی ویلا خود در شمال کشور بپردازید.

در سبک کلاسیک بیشتر از رنگ های خیلی روشن مانند سفید، کرم و طلایی استفاده می شود. برای نور پردازی در این سبک بیشتر از پنجره های قدی خیلی بزرگ استفاده می شود تا بیشترین استفاده از نور طبیعی انجام شود. اگر ویلا کوچک باشد، در این صورت سختی زیادی برای انتخاب دیزاین و سبک آن نداریم.اما اگر ویلا خیلی بزرگ باشد تصمیم گیری برای انتخای سبک و انتخاب متریال و عناصر سخت تر است. اگر قصد دیزاین منزل خود به سبک خانه جنگلی به شکل ساده را دارید، بهتر است از سبک مدرن پیروی نموده و تنها با چیدمان لوازم مهم و مورد نیاز و حذف لوازم غیر نیاز طراحی خود را انجام دهید. ویلا معمولا در پاسخ به نیاز ما به محیطی زیبا، سرسبز و دلنشین ساخته می شود. به طور مفصل توضیحاتی را در اختیارتان قرار دهیم. زیرا اگر فضاهای انعطاف پذیر به طور صحیح جایگذاری یا طراحی نشوند، قادر به پاسخگویی نیازهای شما نمی باشند. پله های معلق یک ایده عالی است که باعث می شود اتاق ها زیباتر و روشن تر به نظر برسند. اما رمز موفقیت ما در این طراحی نسب به سایرین؛ توجه به جزئیات و نکاتی است که سبب رقم خوردن یک طراحی متفاوت و دلنشین در فضای داخلی و بیرونی ویلا خواهد شد.که بعد از هربار ورود به آن سرشار حال و هوای خوب و انرژی مثبت خواهیم شد.

شما در زمان اقامت خود در این ویلاها باید احساس راحتی و آرامش داشته باشید و تمامی امکانات رفاهی مورد نیازتان فراهم باشد. این ویلاها بسیار جذاب و پر نور هستند. در حین انجام طراحی و چیدمان داخلی ویلا، شاید بخواهیم از هر اثاثیه و اکسسوری، به واسطه جذابیت منحصر به فردشان به فضای نشیمن اضافه کنیم، از آینه گرفته تا وسایل دکوری کوچک، از یک فرش عالی تا پردههای زیبا و بوفههای سنگین؛ اما باید یادمان باشد که اگر زیاده روی کنیم و هر وسیله دکوری شیک و پر زرق وبرق و با تزیینات زیاد را که میخواهیم در فضا بگنجانیم، ممکن است دکوراسیون ویلایمان خراب شود. میتوانیم از آجر در آشپزخانه برای فضای پشت سینک، اطراف کابینتها یا جزیره و همچنین برای دیوار شومینه در نشیمن استفاده کنیم. طبق اصول طراحی فضای داخلی ویلاها، برای بزرگ کردن فضای داخلی و استفاده از فضاهای منفی، سقف بین طبقات برداشته میشود و یکسری فضاهای وید و آتریوم تشکیل میشوند. به کارگیری وید ( VOID ) در طراحی ویلا دو طبقه بسیار جالب و دل انگیز است چرا که باعث اتصال و پیوند بین طبقات می شود و نورگیری محیط را به حداکثر میرساند.

به کار گیری گلدان های بزرگ کنار سالن و در راهرو ها، یا مجسمه ها و شومینه های سنگی در پذیرایی از عناصر طراحی کلاسیک به شمار می آیند. قبل از طراحی و ساخت انواع ویلا استخردار بهتر است با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر بخش های مختلف این ساختمان را مشاهده نمایید. اگر ویلاها مطابق با اصول طراحی ساختمان ویلا ساخته شوند، میتوانند رفاه و آسایش بیشتری را برای زندگی تامین کنند. ممکن است هنوز عشق به روزهای کودکی و زندگی با صدای طبیعت را دوست داشته باشند و در عین حال دوست داشته باشند از امکانات رفاهی روز دنیا نیز در ویلای اختصاصی خود بهره ببرند. ویلا محیطی برای گریز از زندگی آپارتمانی و شهری است. استفاده از متریال ساحلی مانند حصیر در کفپوش، ظروف چوبی و… معمولاً در طراحی داخلی ویلای لاکچری هر کدام از قسمتهای ویلا دکوراسیون و طراحی خاصی دارند و در هر قسمت متناسب با دکوراسیون آن از ترکیب رنگهای مناسب نیز استفاده میشود. پروژه ویلای مدرن به نام “حیاط خانه ” طراحی شده توسط Associated Architects یک ویلای خیره کننده و مجلل است که ترکیبی از ویلای کلاسیک و در عین حال ویلای مدرن است.

دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین فاکتور های معماری محسوب میشود که در ویلاهای مختلف به عوامل متعددی بستگی دارد.اندازه ویلا یکی از مهم ترین فاکتورها در نوع طراحی دکوراسیون داخلی ویلا است.اصولا فضای ویلا نسبت به خانه های معمولی بزرگتر از حد معمول است. در این سبک بیشتر از متریالی همچون سنگ که نمایانگر حس قدرت است، استفاده می شود. در این مقاله به استفاده از متریالهای طبیعی در طراحی ویلا میپردازیم. در ادامه ی حرکت بعد از پاسیو، از زیر یک حجم شناور عبور میکنیم که با یک تراس بزرگ و ارتفاعی دوبرابر اتاق نشیمن، اتاق کار در آن طراحی شده است. ویلای جنگلی شما در صورتی زیبا و کامل خواهد بود که ریزترین جزئیات در طراحی را از قلم نیندازید. برای اینکه دکوراسیون داخلی ویلای شما هرچه بیشتر به سبک و سیاق روستیک چیدمان شود باید تا جای ممکن از تجهیزات صنعتی دوری کنید و از سازه های دستی بهره بگیرید. بنابراین ، توجه به این نکته ، طراحی ساختمان های ویلایی را آسان می نماید.

۳. بررسی گزارش مامور: براساس گزارشی که مامور ارسالی تهیه کرده است شهرداری می سنجد که با توجه به شرایط زمین ، میزان تراکم ، بافت، نوع خاک، و… نورپردازی حتی در داخل استخر نیز ادامه پیدا کرده تا در تاریکی شب جلوه خاصی به استخر ویلا بدهد . بسیاری از نمای بیرونی خانه در سراسر جزایر یونان دارای درها، ستون ها و حتی پله های آبی و سفید هستند.یک راه ساده برای ترکیب این پالت رنگ از طریق رختخواب شما است. این سبک از دکوراسیون ویلا به دلیل کم هزینه بودن و در عین حال احساس ساده تر زندگی در آن از محبوبیت زیادی طراحی داخلی ویلا های مدرن برخوردار شده است.

محیط نیمه باز تراس ویلا است که با داشتن ویو سرسبز و هوای مطبوع معمولا دلچسپ ترین مکان ویلا است. نصب تصاویر، تابلوها یا قاب عکس روی دیوار، آنچنان نمای داخل ویلا یا آپارتمان را زیباتر میکند که گویی حرفهایترین طراحان، این طرحها را اجرا نمودهاند. طراحی و ساخت ویلا با سبک کلاسیک: این سبک از معماری بسیار پایدار می باشد و هیچ وقت قدیمی نخواهد شد. توجه نمایید که فضای داخلی بسیاری از ویلاهای قدیمی بسیار ساده اند. در زمان های نه چندان دور، بسیار از افراد داشتن ویلاهای قدیمی و سنتی را می پسندیدند اما اکنون نیازهای افراد سطح متفاوتی پیدا کرده است و داشتن پلکانی چوبی، پنجرههایی تمام قد، نشیمنهای بزرگ، نقوش هندسی شیک و زیباییهای باشکوه دیگر مانند گذشته اهمیتی ندارد. در نتیجه برای این افراد داشتن یک ویلا باغ زیبا می تواند بهترین گزینه به شمار برود. برای مثال سنگ مرمر برای افراد ملاحظهکار مناسب است. برای مثال استفاده از ویدئو پروژکتور در سالن اصلی برای دیدن دسته جمعی فیلم یا فوتبال یکی از علاقمندی ها در ویلاهای مدرن است. با این همه در نهایت می توان سرعت در ساخت و ساز ویلاهای فلت را بسیار بالاتر از چیزی دانست که در خصوص ویلاهای دوبلکس و تریپلکس داریم.

اما میتوان نتیجه گرفت آب و هوا هنوز هم مهمترین تقش را در طراحی معماری خانهها دارد. در کنار ویلا، طراحی محوطه ی این ویلا نیز، مد نظر ماست و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اکثر ویلاهایی که ساخته می شوند از این نوع سبک اند. سنگ نیز از جمله متریالهای طبیعی پرطرفدار است که در طرح، بافت و رنگهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. چوب از جمله پرکاربردترین متریالهای طبیعی در دکوراسیون داخلی است که به فضا زیبایی خاصی بخشیده و با تمام سبکهای طراحی ویلا و دکوراسیون داخلی هماهنگ میشود. نمای بیرونی ویلای روستیک با استفاده از سنگ و چوب تزیین میشود. استفاده از آهن در کنار آجر جلوهی جذاب و زیبایی به طراحی داخلی میبخشد. استفاده از گیاهان و گلدان های طبیعی بر زیبایی تراس یا بالکن می افزاید. شما می توانید از میز قهوه ای چوبی برای وسط اتاق نشیمن خود استفاده کنید و با استفاده از بالشتک های رنگارنگ شبیه به کاناپه های راحتی فضای اطراف را دیزاین کنید. که طراحی هر کدام اصول خاص خود را دارد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر