هر دو بازی Octopath Traveler اکنون در Xbox Game Pass هستند

هر دو بازی Octopath Traveler اکنون در Xbox Game Pass هستند

موج اول اضافه شدن Game Pass برای ماه ژوئن را فاش کرده است و شامل دو عنوان است که امروز به طور ناگهانی به لیست پیوستند. مسافر هشت پا و دنباله آن اکنون در این سرویس در سراسر ابر، کنسول و .

چه زمانی مسافر هشت پا 2 ایکس باکس تنها پلتفرم اصلی بود که از آن غایب بود. اسکوئر انیکس سپتامبر گذشته اعلام کرد که HD-2D RPG در «اوایل سال 2024» به کنسول‌ها عرضه خواهد شد. با توجه به ارزشش، بازی اصلی تقریباً سه سال طول کشید تا پس از عرضه ایکس‌باکس به بازار عرضه شود – و فقط به تازگی روی PS4 و PS5 عرضه شد.

در جای دیگر، فضای مرده-بسیار (از جانب فضای مرده یکی از خالقان گلن شوفیلد و تیمش در استودیو Striking Distance) در تاریخ 13 ژوئن به Game Pass روی ابر، کنسول و رایانه شخصی می‌رسند. هنوز عمیق را بیدار می کندیک بازی ترسناک روایی از The Chinese Room در هر سه فرمت در تاریخ 18 ژوئن به خط می‌پیوندد.

دیگر عناوینی که در اوایل ماه ژوئن به Game Pass رسیدند RPG رومیزی الهام گرفته از Cthulhu هستند مسخ شخصیت (به PC Game Pass می آید) و شوتر اول شخص جنگ جهانی اول ایسونزو (ابر، کنسول و کامپیوتر). هر دو در 13 ژوئن وارد خواهند شد.

چندین بازی نیز در این ماه از Game Pass خارج می شوند. برامبل: پادشاه کوهستان، ، Rune Factory 4 Special, خطوط فضایی از دور خارج و کتابخوان همه در 15 ژوئن حرکت می کنند.

ما در شرف آشنایی با چندین عنوان دیگر هستیم که در ماه‌ها و سال‌های آینده نیز برای Game Pass قرار می‌گیرند. مایکروسافت جزئیات بیشتری را در مورد نسخه آینده خود در نمایشگاه بازی های ایکس باکس فاش خواهد کرد، که به عنوان مثال می توانیم در مورد برنامه های مایکروسافت برای عرضه بیشتر Activision Blizzard در سرویس اشتراک بشنویم.

منبع