نمایش جدید Adult Swim از سازندگان «Cowboy Bebop» و «John Wick» عرضه شد.

همکاری Adult Swim با Shinichirō Watanabe، کارگردان و خالق نسخه اصلی کابوی بی باپ، برای یک سری انیمیشن علمی تخیلی جدید با رنگ جاز، همانطور که توسط تنوع. لازاروس توسط MAPPA، استودیوی پشتیبان انیمیشن ساخته شده است مرد اره برقی، حماسه سرزمین زامبی، فصل های آخر از حمله تایتان و بسیاری دیگر. واتانابه تنها نخواهد بود، زیرا در حال همکاری با چاد استاهلسکی، مغز متفکر جان ویک، برای ایجاد توالی اکشن مشترک

پس در مورد چیست؟ لازاروس در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد و تیمی را دنبال می کند که یک دانشمند دیوانه را تعقیب می کند تا از یک رویداد مسمومیت انبوه جلوگیری کند. هنوز تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما سازندگان اطلاعات بیشتری از جمله تریلر نگاه اول را در جشنواره سالانه شنای بزرگسالان آخر هفته منتشر می کنند. شایان ذکر است که بسیاری از برنامه های برنامه ریزی شده برای این جشنواره به دلیل ادامه اعتصابات نویسندگان و بازیگران لغو شده است.

در مورد آن دیگری کابوی بی باپ واتانابه گفت در نتفلیکس فوربس که نسخه لایو اکشن «نه کابوی بی باپ” به هر حال مهم نیست، زیرا نتفلیکس چکش کنسل آن نمایش را در اواخر سال 2021 به زمین انداخت.



منبع

این یک مفصل Watanabe است، پس انتظار داشته باشید که تصاویری جاز و نشانه های صوتی زیادی داشته باشید. در این راستا، لازاروس شامل موسیقی از نوازندگان جاز و الکترونیک مانند Kamasi Washington، Floating Points و Bonobo و غیره است.