نقشه راه فاش شده اینتل، مرگ Meteor Lake-S (6P+8E) را در صورت لغو فهرست می کند

منبع: @OneRaichu







منبع

آخرین نقشه راه محصول شامل سری CPU مشتری اینتل توسط OneRaichu فاش شده است.

نقشه راه CPU Client Intel، منبع: OneRaichu

متأسفانه، بقیه نقشه راه پنهان است، بنابراین سردرگمی پیرامون سری Core نسل بعدی توضیح داده نشده است. به نظر می رسد این نقشه راه از سال 2022 تا 2026 را در بر می گیرد، بنابراین در غیر این صورت این یک بینش عالی از برنامه های اینتل برای سه سال آینده یا بیشتر خواهد بود.

نقشه راه فاش شده به‌روزرسانی‌های هفته 2023 (1 تا 7 می) را نشان می‌دهد، بنابراین یک به‌روزرسانی جدید است. ظاهراً لغو یک دای خاص Meteor Lake-S برای سری دسکتاپ را تأیید می کند. این نقشه راه به سری های S، H، PX، M، U و N تقسیم شده است، بنابراین طیف کاملی از سری Core اینتل برای گیمرها است.

بخش لغو شده MTL-S تنها SKU مورد بحث قبلی نبود. همچنین شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اینتل ممکن است هسته های 6P و 16E را آماده کند که در کنار Arrow Lake-S با پیکربندی 8P+16E ارائه می شود. نسل بعدی سری Core ممکن است هسته های بیشتری نسبت به Raptor Lake نداشته باشد، اما طراحی هسته برای آنچه معماری هیبریدی Lion Cove و Skymont نامیده می شود به روز می شود.

Meteor Lake-S با پیکربندی 6P+8E توسط نقشه راه اینتل لغو شد

Meteor Lake-S با 6 پرفورمنس و 8 هسته کارآمد مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد که لغو شود و با یک قالب Arrow Lake با همان پیکربندی جایگزین شود. اگر این به‌روزرسانی نهایی برای این محصول Meteor Lake-S باشد، بدون شک این شایعات را تأیید می‌کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر