نصب کارت گرافیک در ویندوز ۱۰

اگر هیچ یک از روش های بالا برای نصب کارت گرافیک در ویندوز ۱۰ جواب نداد و مطمئن هستید که کارت گرافیک شما سالم است، تنها راهی که پیش روی شما قرار دارد نصب مجدد ویندوز است. بعد از دانلود، اگر داخل یک فایل زیپ قرار دارد، آن فایل را از حالت زیپ خارج کنید و روی نصب نرم افزار کلیک کنید. یکی از برنامه های خوبی که می توانیم به شما معرفی کنیم Driver Talent نام دارد. سپس می توانید از روش های زیر برای حل مشکل خود استفاده کنید. کارتهای گرافیک و حافظه SSD نباید از جای خود تکان مجله خبری videocardz بخورند. مطمئن باشید که آن داخل کیس یا زیر قاب لپ تاپ سر جای خودش قرار گرفته است. در حقیقت ریگ کارت گرافیک مشابه با کیس کامپیوترهای خانگی است و از همان سختافزارها در آن استفاده میشود، با این تفاوت که تعداد زیادی کارت گرافیک روی آن نصب شده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجله خبری videocardz وب سایت خود باشید.

بنابراین اگرچه تاکنون دستگاه ایسیک اتریوم عملکرد بسیار مناسبی داشتهاند و توسعهدهندگان هم با آنها مقابله نکردهاند، این احتمال ضعیف را هم باید در نظر گرفت که تغییر الگوریتم در اتریوم ممکن است دستگاههای ایسیک را بلااستفاده کند. پس از آن شرکتهای دیگر هم دستگاه ایسیک عرضه کردند. اگر شما هم به استخراج اتریوم بهعنوان یک سرمایهگذاری پرسود فکر کردهاید، این مقاله را تا انتها بخوانید. بعد از اتمام نصب، یک بار کامپیوتر خود را ریستارت کنید تا درایور داخل ویندوز شما به صورت کامل بارگذاری شود. اما روش دیگری که برای نصب کارت گرافیک در ویندوز ۱۰ وجود دارد، دانلود درایور مورد نظر از سایت شرکت سازنده کارت گرافیک و سپس نصب آن به صورت دستی است. در پنجره باز شده روی گزینه Display Adapters کلیک کنید، سپس Update Driver Software را انتخاب کنید و با انتخاب گزینه اول، اجازه دهید ویندوز در اینترنت به دنبال درایور کارت گرافیک سیستم شما بگردد و آن را نصب کند.

بهدلیل اینکه احتمالاً روی ریگ خود درایور DVD ندارید، میتوانید ویندوز را از طریق فلش مموری نصب کنید. شما برای نصب کارت گرافیک در ویندوز ۱۰ ابتدا نیاز دارید که دیسک درایور مخصوص آن را در دستگاه وارد کنید یا آنکه اقدام به دانلود درایور کارت گرافیک از سایت سازنده کنید. شاید برای سیستمهای خانگی یک منبع تغذیه ۳۰۰-۵۰۰ وات کفایت کند؛ اما برای چند کارت گرافیک نیاز به پاور یا پاورهای قدرتمند دارید. ابتدا دیسک ویندوز را از یک منبع معتبر تهیه کنید و داخل دستگاه بگذارید، سپس مجدداً اقدام به نصب ویندوز خود کنید. برای استفاده از آن ها کافیست وارد نرم افزار شده، اجازه دهید برنامه درایورهای مورد نیاز را اسکن کند، سپس کافیست روی درایور کارت گرافیک خود کلیک کنید تا آن دانلود و سپس روی سیستم شما نصب شود. نرم افزارهایی مخصوص آپدیت و دانلود تمام درایورهای کامپیوتر شما وجود دارد که کار را برای نصب کارت گرافیک در ویندوز ۱۰ بسیار آسان می کنند.

در جلوی عبارت «-wal» باید آدرس کیف پول اتریوم خود را قرار دهید تا پاداش استخراج به آن منتقل شود. البته درایور بسیاری از قطعات مثل درگاه های USB یا خروجی های دیگری مثل HDMI و نمایشگر به صورت خودکار در Windows 10 نصب می شوند، اما این قضیه در مورد کارت گرافیک صدق نمی کند. شرکت اینوسیلیکون (Innosilicon) یکی دیگر از تولیدکنندگان دستگاههای ایسیک است که همچنان دستگاههای جدیدی را برای استخراج الگوریتم Ethash به بازار عرضه میکند. گاهی اوقات مشکل نصب کارت گرافیک در ویندوز ۱۰ می تواند به خاطر نصب نسخه نادرست BIOS روی سیستم شما یا مشکل آپدیت بایوس باشد و همین باعث می نسخه صحیح بایوس خود، شما می توانید وارد سایت Driverthelife شوید، روی نام سازنده لپ تاپ یا مادربرد کامپیوتر خود کلیک کنید و آخرین نسخه آن را دانلود و روی سیستم خود نصب کنید. احتمال این که ویندوز به صورت ناقص روی سیستم شما نصب شده باشد وجود دارد. در بین درایورهای به نمایش درآمده روی کارت گرافیک خود کلیک راست کرده و آن را پاک کنید. سپس باید نام مدل کارت گرافیک خود را وارد کنید و درایور مربوطه را دانلود کنید. X را بفشارید و سپس روی گزینه Device Manager کلیک کنید.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر