نسل سوم Apple TV 4K به پایین ترین قیمت 90 دلاری سقوط کرد

Kris Holt

تلویزیون های هوشمند گزینه پیش فرض برای بزرگترین نمایشگر در خانه هستند (مگر اینکه پروژکتور داشته باشید). سیستم‌عامل‌های آن‌ها می‌تواند ضربه بخورد یا از دست برود، اما خوشبختانه گزینه‌های دیگری در قالب دستگاه‌های پخش اختصاصی وجود دارد. برای کسانی که به شدت در اکوسیستم اپل سرمایه گذاری می کنند، شاید بهترین گزینه در این دسته باشد. نسخه نسل سوم در حال حاضر در Verizon به فروش می رسد، جایی که مدل 64 گیگابایتی دارد. این بهترین قیمتی است که تا به امروز برای این نسخه دیده ایم.

دویندرا هاردوار/Engadget

نسل سوم Apple TV 4K دستگاه پخش پریمیوم مورد علاقه ما است و به پایین ترین قیمت خود تا به امروز کاهش یافته است.

90 دلار در Verizon

نسل سوم Apple TV 4K انتخاب ما برای این است و ما آن را ارائه کردیم. این بسیار سریع است زیرا بر روی یک تراشه A15 Bionic اجرا می شود – همان سخت افزاری که آیفون 14 را تامین می کند. بارگیری یا جابجایی بین برنامه ها به سختی زمان می برد. با کمک صفحه نمایش لمسی کنترل از راه دور سیری، می توانید به سرعت به نقطه خاصی از یک قسمت یا فیلم بروید. جعبه (که دارای طراحی کوچکتر و بدون فن نسبت به نسل های قبلی است) همچنین کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد و از 4K Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می کند.

راه‌اندازی Apple TV 4K در صورتی که آیفون دارید کار دشواری است، اما برای استفاده بیشتر از دستگاه، نیازی به داشتن سایر محصولات اپل ندارید (حتی اگر برنامه Apple TV به سمت محتوای Apple TV+ منحرف شود). کسانی که در اکوسیستم اپل تعبیه شده اند، احتمالاً از اینکه می توانند از Apple Fitness+ و Apple Arcade در یک صفحه نمایش بزرگ استفاده کنند، قدردانی خواهند کرد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع