نسخه گسترش دهنده Dawntrail از Final Fantasy XIV Online در 2 ژوئیه ارائه می شود

نسخه گسترش دهنده Dawntrail از Final Fantasy XIV Online در 2 ژوئیه ارائه می شود

این یک طلسم شلوغ برای طرفداران فاینال فانتزی و به طور کلی بازی های RPG فانتزی است. بسیاری از افراد هنوز در حال کار هستند و ، ولی فقط افتاد و حلقه الدن گسترش Shadow of the Erdtree . دومین فاینال فانتزی شانزدهم DLC، جزر و مد بالا، اراده . علاوه بر همه اینها، Square Enix این را فاش کرده است داونتریل، پنجمین بسط برای Final Fantasy XIV آنلاین، در 2 جولای وارد خواهد شد.

Dawntrail کمی بیش از 19 ماه پس از آخرین توسعه بزرگ، . می‌توانید یک خط داستانی جدید را بررسی کنید، دو کلاس یا شغل جدید (Pictomancer و Viper) را امتحان کنید و به سیاه‌چال‌های بیشتری بپردازید. اسکوئر انیکس همچنین سقف سطح را به 100 افزایش می‌دهد و چندین مورد دیگر نیز وجود دارد که باید به آن بپردازیم.

پیش‌سفارش برای نسخه 40 دلاری. کسانی که آن را پیش خرید کرده اند، می توانند آن را بررسی کنند داونتریل چند روز زودتر، احتمالاً از 28 ژوئن شروع می شود. نسخه های دیجیتالی و فیزیکی کلکسیونی نیز در دسترس خواهند بود. یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به چندین آیتم درون بازی، از جمله پایه Ark بر اساس eidolon از بازی دسترسی خواهید داشت. فاینال فانتزی IX. همه نسخه ها شامل دسترسی به بسط های قبلی است، سایه آوران و اندواکر.

در همین حال، یک کراس اوور questline با فاینال فانتزی شانزدهم از 2 آوریل تا 8 می اجرا خواهد شد. کسانی که ماموریت های خود را تکمیل می کنند چندین را دریافت خواهد کرد فاینال فانتزی شانزدهم-جوایز مضمون درون بازی

منبع