نسخه قدیمی و خوب TweetDeck بازگشته است

“لطفاً توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که هارپی دوباره حفظ خواهد شد، زیرا توییتر به احتمال زیاد دسترسی به API قدیمی خود را به زودی (دوباره) قطع خواهد کرد و برنامه های شخص ثالث همچنان با آنها مخالف هستند. [terms of service]دورینگ در صفحه گیت هاب هارپی نوشت. زمانی که توییتر شروع به اجبار کاربران به مهاجرت به Tweetdeck جدید کرد، این شرکت گفت که کاربران برای ادامه استفاده از این ابزار باید تأیید شوند، به این معنی که اکثر مردم در صورت تمایل به ادامه، باید در Twitter Blue مشترک شوند. دسترسی داشته باشید.



منبع

همانطور که توسط آستانهیک شبه برخی از کاربران توییتر متوجه شدند که TweetDeck قدیمی بدون اعلام رسمی ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر لیندا یاکارینو یا هر یک از حساب‌های اجتماعی رسمی این شرکت بازگشته است. علاوه بر این، تعدادی از توسعه دهندگان، از جمله خالق Harpy، روبرتو دویرینگ، متوجه شدند که API قدیمی توییتر دوباره کار می کند و به مشتریان شخص ثالث آنها اجازه می دهد یک بار دیگر کار کنند. باز هم، گفتن این موضوع تا چه زمانی درست باقی خواهد ماند.

در اوایل این هفته، توییتر پس از اینکه تصمیمش برای محدود کردن تعداد توییت‌هایی که افراد می‌توانند مشاهده کنند، به طور موقت تکرار قبلی فهرست جمع‌آوری‌کننده‌اش را شکست، انتقال کاربران به نسخه «جدید» TweetDeck را آغاز کرد. برای بسیاری، این تغییر به دلیل کمبود برخی از ویژگی‌های موجود در نسخه قبلی خود، یک کاهش بود. اگر می خواهید به استفاده از نسخه قبلی TweetDeck برگردید، اکنون می توانید، اما تقریباً مطمئناً فقط برای مدت زمان محدودی.