نتفلیکس نزدیک به 6 میلیون مشترک جدید در میان سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور اضافه کرد

پخش کننده همچنین به اختصار به اعتصابات جاری در میان بازیگران و نویسندگان هالیوود اشاره کرد و خاطرنشان کرد که تخمین ها را – 1.5 میلیارد دلار – از میزان پول نقدی که به دلیل اعتصاب ادامه دارد کاهش داده است. اما در طول یک مصاحبه پخش مستقیم در مورد نتایج شرکت، مدیر عامل شرکت تد ساراندوس گفت که شرکت نمی‌خواهد اعتصاب کند. او گفت: «ما پشت میز هستیم و سعی خواهیم کرد به یک راه حل عادلانه برسیم.



منبع

علاوه بر محدود کردن اشتراک‌گذاری حساب، این شرکت شروع به ارائه «اشتراک‌گذاری پولی» کرده است، که به مشترکین اجازه می‌دهد تا برای اضافه کردن یک «عضو اضافی» به حساب خود با مبلغ ۸ دلار در ماه پرداخت کنند. به گفته نتفلیکس، این گزینه اکنون در بیش از 100 کشور در دسترس است. این شرکت همچنین برنامه‌های خود را ساده‌سازی کرده است و تأیید می‌کند که طرح ۱۰ دلاری «پایه» خود را در ایالات متحده و بریتانیا پس از حذف طرح در کانادا لغو کرده است.

این شرکت در نامه‌ای به سهامداران اعلام کرد که فشار آن برای توقف اشتراک‌گذاری رمز عبور منجر به لغو انبوه نشده است و در عوض افراد بیشتری را تشویق کرده تا برای حساب شخصی خود ثبت نام کنند. این شرکت نوشت: «واکنش لغو کم بود و در حالی که ما هنوز در مراحل اولیه کسب درآمد هستیم، شاهد تبدیل سالم خانوارهای وام گیرنده به عضویت های نتفلیکس با پرداخت کامل و همچنین استفاده از ویژگی اعضای اضافی ما هستیم.

این شرکت پخش نزدیک به 6 میلیون مشترک پرداخت کننده اضافه کرد که افزایشی 8 درصدی را در طول سه ماهه دوم سال 2023 نشان می دهد.

اکنون، نتفلیکس می‌گوید به محدود کردن اشتراک‌گذاری رمز عبور در معدود کشورهایی که قبلاً این کار را نکرده است، از جمله هند، اندونزی، کنیا و کرواسی ادامه خواهد داد. این شرکت خاطرنشان می کند که گزینه “عضو اضافی” خود را در این مناطق ارائه نخواهد کرد زیرا در حال حاضر قیمت ها را در بسیاری از این کشورها کاهش داده است. در عوض، این شرکت می‌گوید که افراد می‌توانند از ابزار آن برای انتقال پروفایل خود به یک حساب کاربری جدید استفاده کنند.

تلاش های نتفلیکس برای سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در حال شروع به ثمر نشستن است. این شرکت در ماه‌های پس از تلاش خود برای جلوگیری از اشتراک‌گذاری حساب‌های کاربری با افراد خارج از خانواده خود، رشد قابل توجهی در تعداد مشترکین خود گزارش داد.