نتفلیکس از طرح 10 دلاری “پایه” خود در ایالات متحده و بریتانیا حذف می شود

نتفلیکس گزینه رده پایه 10 دلاری خود را حذف کرده است – مقرون به صرفه ترین سرویس که با تبلیغات همراه نیست – در ایالات متحده و بریتانیا. این شرکت صفحه طرح‌ها و قیمت‌گذاری خود را به‌روزرسانی کرده است تا بگوید که اعضای جدید و پیوسته در ایالات متحده و بریتانیا دیگر نمی‌توانند در سطح پایه ثبت‌نام کنند. در همین حال، کسانی که قبلاً در این طرح هستند، می‌توانند عضویت خود را تا زمانی که اشتراک خود را لغو یا تغییر دهند، حفظ کنند. غول استریم در ابتدا در کانادا از این رده خارج شد، جایی که کاربران معمولاً اولین کسانی هستند که تغییرات در این سرویس را تجربه می کنند. این همچنین یکی از کشورهایی بود که نتفلیکس در آن سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور خود را آغاز کرد، که در نهایت این شرکت در سراسر جهان اجرا کرد.

مانند طناب شکن توجه داشته باشید، نتفلیکس مدتی است که مخاطبان خود را به سمت طرح استاندارد پشتیبانی شده از تبلیغات هدایت می کند و قبلاً طرح اولیه را در هنگام ثبت نام عملاً نامرئی کرده است. اکنون، طرح اساسی دیگر واقعاً در برخی مناطق وجود ندارد. بدون آن، کاربران در ایالات متحده و بریتانیا باید حداقل 15.49 دلار و 11 پوند در ماه پرداخت کنند، اگر نمی خواهند تجربه پخش آنها توسط تبلیغات مختل شود. طرح استاندارد از پخش همزمان در دو دستگاه پشتیبانی می کند و می تواند محتوا را با کیفیت Full HD پخش کند. همچنین به کاربران امکان می دهد محتوا را برای مشاهده آفلاین در دو دستگاه بارگیری کنند و به آنها این امکان را می دهد که با هزینه اضافی یک عضو اضافی که با آنها زندگی نمی کند اضافه کنند.

با این حال، گزینه Basic برای کسانی که از پخش HD روی یک دستگاه مشکلی ندارند، فقط می‌خواهند محتوا را روی یک تلفن یا تبلت دانلود کنند و نیازی به اضافه کردن یک فرد اضافی به حساب خود ندارند، به خوبی کار می‌کند. اگر آن‌ها نمی‌خواهند بیش از 5 دلار بیشتر برای طرح استاندارد بپردازند، اکنون باید به سطح استاندارد Ad-Supported که 7 دلار در ماه در ایالات متحده و 5 پوند در بریتانیا هزینه دارد، بسنده کنند. این برنامه از پخش جریانی Full HD و مشاهده همزمان در دو دستگاه مانند طرح استاندارد بدون تبلیغات پشتیبانی می کند، اما مشاهده آفلاین و گزینه اضافه کردن یک عضو را ندارد. مشترکین می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط ​​4 دقیقه تبلیغات در ساعت در هر ساعت حدود 15 تا 30 ثانیه مشاهده کنند که البته نمی توانند از آن بگذرند.



منبع