نام تجاری جدید اینتل برای پردازنده های Meteor Lake Core فاش شد

همانطور که قبلاً گزارش شد، اینتل نام تجاری Intel Core iX خود را با نام جدیدی جایگزین خواهد کرد که “i” را حذف می کند. با این حال، این تنها تغییری نیست که برای سری جدید Core اعمال شده است. با شروع قسط بعدی در خانواده Core، گزینه جدیدی برای طبقه بندی بخش وجود خواهد داشت.

نام تجاری Intel Core، منبع: VideoCardz/Intel

اینتل «i» را کنار می‌گذارد، نام تجاری جدید پردازنده‌های مرکزی Meteor Lake تایید شده است

با تشکر فراوان از MR-AERO برای مواد!





منبع

نام تجاری Intel Core Ultra، منبع: VideoCardz/Intel

به نظر می رسد اسلایدها با آنچه قبلاً با نشت برخی از معیارهای اولیه دیده بودیم مطابقت دارند. تا آنجا که به این افشاگری ها مربوط می شود، خط تلفن های نسل بعدی رسماً بخشی از خانواده هسته چهاردهم نخواهد بود، بلکه چیزی شبیه به «نسل دهم» جدید با جانشینی با SKUهای «11XX» و غیره خواهد بود.

مطالب مربوط به نام‌گذاری محصول جدید اینتل برای سری‌های CPU مشتری نسل بعدی فاش شده است.

طبق گفته های اینتل، Core 5، Core 7 و Core 9 آینده در نسخه های اصلی و Premium عرضه خواهند شد. دومی از نام تجاری “Ultra” استفاده می کند، در حالی که نسخه اصلی از Ultra استفاده نمی کند. آنچه مهم است توجه داشته باشید این است که Ultra فقط در Core 5، 7 و 9 ظاهر می شود، با توجه به اسلایدهای فاش شده هیچ SKU Core Ultra 3 وجود نخواهد داشت.

اینتل تایید می کند که سیستم شماره گذاری پردازنده بر این اساس تنظیم خواهد شد، اما شماره گذاری نهایی هنوز مشخص نشده است. توجه داشته باشید که آن اسلایدها ممکن است قدیمی باشند و نام SKU قبلاً در داخل شناخته شده است. به وضوح گفته شده است که نام تجاری جدید با سری Meteor Lake آغاز می شود و Ultra در نیمه دوم سال جاری ظاهر می شود.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر