ناسا باید یک منطقه زمانی برای ماه ایجاد کند

ناسا باید یک منطقه زمانی برای ماه ایجاد کند

کاخ سفید یک یادداشت سیاستی منتشر کرده است که از ناسا می خواهد تا یک استاندارد زمانی جدید برای ماه تا سال 2026 ایجاد کند. زمان هماهنگ قمری (LTC) یک مرجع رسمی برای کمک به هدایت ماموریت های ماه آینده ایجاد خواهد کرد. ایالات متحده، چین، ژاپن، هند و روسیه مأموریت های فضایی به ماه را برنامه ریزی یا تکمیل کرده اند.

ناسا (و کاخ سفید) تنها کسانی نیستند که تلاش می کنند. آژانس فضایی اروپا همچنین در تلاش است تا یک منطقه زمانی خارج از منطقه… زمین ایجاد کند.

با توجه به گرانش ضعیف‌تر ماه، زمان در آنجا کمی سریع‌تر حرکت می‌کند. کوین کوگینز، رئیس ارتباطات و ناوبری فضایی ناسا گفت: «همان ساعتی که ما روی زمین داریم با سرعت متفاوتی در ماه حرکت می‌کند. رویترز.

تو دیدی در میان ستارگان، درست؟ آره، همینطور دقیقا همینطوره سوال دیگری نیست.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

تولید کننده تصویر هوش مصنوعی متا برای ایجاد تصاویری از زوج های نژادهای مختلف تلاش می کند

تلفن هوشمند ارزان مورد علاقه ما در حال حاضر با قیمت 250 دلار به فروش می رسد

وان پلاس نسخه مخصوص پاک کن جادویی گوگل را عرضه می کند

نحوه تماشا (و ثبت) خورشید گرفتگی در 8 آوریل

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

ظاهراً بدون خطاترین راه حل کوانتومی تاکنون.

اگر بتوانیم ماشینی بسازیم که در سطح کوانتومی کار می کند که بتواند محاسبات پیچیده را به طور تصاعدی سریعتر از یک کامپیوتر محدود شده توسط فیزیک کلاسیک انجام دهد؟ علیرغم تمام رویاهای هولناک محاسبات کوانتومی و بیانیه های مطبوعاتی IBM و گوگل، هنوز هم یک اتفاق است. مایکروسافت اکنون می‌گوید که بدون خطاترین سیستم محاسباتی کوانتومی را با Quantinuum توسعه داده است. این چیزی نیست که بتوانم آن را در یک پاراگراف خلاصه کنم. تو دیدی در میان ستارگان، درست؟

به خواندن ادامه دهید.

اگرچه هنوز آنقدرها خوب نیست.

Stability AI به تازگی از Stable Audio 2.0، نسخه ارتقا یافته پلتفرم نسل موسیقی خود، رونمایی کرد. با استفاده از این سیستم می توانید از متن خود برای ایجاد تا سه دقیقه صدا استفاده کنید که تقریباً طول یک آهنگ است. می‌توانید با انتخاب یک ژانر یا حتی آپلود صدا برای الهام بخشیدن به الگو، نتایج را افزایش دهید. سرگرم کننده است – آن را امتحان کنید. فقط آواز اضافه نکنید، به من اعتماد کنید.

به خواندن ادامه دهید.

EVs schmee vees.

اپل که به دنبال آیفون / اپل واچ / ویژن پرو بعدی خود است (شاید؟)، ممکن است سعی کند وارد روبات ها شود. مطابق با بلومبرگمارک گورمن، یکی از حوزه‌هایی که این شرکت در حال بررسی است، رباتیک شخصی است – و شروع به بررسی وسایل نقلیه الکتریکی نیز کرد. در این گزارش آمده است که اپل کار روی یک ربات متحرک را آغاز کرده است که کاربران را در خانه دنبال می کند و قبلاً یک دستگاه رومیزی ساخته است که از یک ربات برای حرکت صفحه نمایش استفاده می کند.

به خواندن ادامه دهید.

اینطوری نه.

TMATMA

برادران وارنر

اوه

به خواندن ادامه دهید.

منبع