مک بوک ایر M1 اپل دوباره با قیمت 750 دلار به فروش می رسد

اکنون که انواع M2 وجود دارد، این دیگر سریع‌ترین مک‌بوک ایر نیست و اگر می‌خواهید صفحه نمایش بیشتری داشته باشید، مدل 15 اینچی M2 ارزش آن را دارد. نسخه های M3 ممکن است در ماه اکتبر وارد بازار شوند. اگر در اکوسیستم اپل فروخته نمی‌شوید، گزینه‌های جایگزین ویندوز و کروم نیز وجود دارد. با این قیمت، اگر از عملکرد و فضای ذخیره سازی راضی هستید، M1 Air یک انتخاب مطمئن است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.





منبع

این یک لحظه عالی برای تهیه یک لپ تاپ مک با بودجه است، به خصوص اگر به مدرسه می روید. آمازون مک بوک ایر M1 را با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت کم سابقه 750 دلار یا 249 دلار تخفیف دارد. این همان قیمتی است که در روز پرایم دیدیم و صرف نظر از رنگ اعمال می شود.

مک بوک ایر M1 (256 گیگابایت)

MacBook Air M1 بهترین انتخاب ما برای لپ‌تاپ‌های مقرون به صرفه Mac است و نه فقط به این دلیل که ارزان‌ترین گزینه است. این دستگاه حتی دو سال و نیم پس از راه اندازی یک دستگاه توانمند است. هنوز هم سریع است، دارای صفحه نمایش پر جنب و جوش است و برای مدت طولانی با باتری کار می کند. صفحه‌کلید و ترک‌پد جزو بهترین‌هایی هستند که روی هر دستگاه قابل حملی امتحان کرده‌ایم. حمل آن با وزن 2.8 پوندی آسان است. و از آنجایی که بدون فن است، هنگام تماس ویدیویی یا اتمام کار کلاسی، هرگز از نویز سیستم پرت نخواهید شد.

سیب