معاملات اولیه Ring شامل یک بسته Echo Show 5 با قیمت فقط 65 دلار است

شما نسل دوم Ring Video Doorbell را دریافت خواهید کرد که آمازون در سال 2020 منتشر کرد. در حالی که آمازون دو نسخه جدیدتر را در این مدت منتشر کرده است، اما همچنان یک دستگاه توانمند است. این ویدیو تا 1080p HD ارائه می دهد، در حالی که نسخه اصلی به 720p محدود شده بود. می‌تواند به تنهایی با باتری کار کند، یا می‌توانید آن را سیم‌کشی کنید یا به شارژر خورشیدی Ring متصل کنید.

راهنمای خرید روز نخست شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید بهترین معاملات فناوری Amazon Prime Day. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان اتومبیل اتوبلاگ در مورد مواردی که باید در مورد خودروهای ضروری خرید کنید بشنوید معاملات پرایم روز و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.



منبع

در همین حال، Echo Show 5 نسل سوم مدل جدیدی است که آمازون در ماه می عرضه کرد. آمازون می‌گوید اگرچه طراحی تقریباً مشابه نسخه قبلی است، آخرین Echo Show 5 20 درصد سریع‌تر است و «دبل‌باس» را از طریق یک سیستم بلندگوی ارتقا یافته ارائه می‌دهد. این دستگاه معمولاً تنها با قیمت 90 دلار به فروش می رسد.

معاملات زیادی در جاهای دیگر وجود دارد. اعضای Prime می توانند 50 درصد تخفیف برای نسل دوم Ring Cam Indoor که آمازون چندین هفته پیش منتشر کرد، دریافت کنند. . کسانی که به دنبال آرامش بیشتر هستند ممکن است به کیت زنگ زنگ زنگ علاقه مند شوند. چندین گزینه در فروش هستند، از جمله آخرین نسخه کیت پنج تکه. که دارای .

اگر به Echo Show 5 نیاز ندارید یا نمی خواهید (هنوز می توانید فید ویدیویی را از زنگ در تلفن، تبلت یا رایانه شخصی مشاهده کنید)، می توانید زنگ درب حلقه ویدیویی را به تنهایی با قیمت 55 دلار انتخاب کنید. عضو پرایم هستید این دوباره یک قیمت کم سابقه است. این دستگاه معمولاً 100 دلار به فروش می رسد.

در حالی که یک هفته تا مهلت باقی مانده است، این شرکت در حال شروع زودهنگام با معاملات بسیاری از محصولات خود است. زنگ های تصویری، دوربین و سیستم های امنیتی از جمله محصولاتی هستند که به فروش می رسند. بسته‌ای از زنگ ویدیوی حلقه‌ای و Echo Show 5 (که می‌توانید از آن برای نظارت بر آنچه که زنگ در می‌بیند استفاده کنید) معمولاً 190 دلار قیمت دارد. با این حال، برای اعضای Prime، آمازون دارای . این کمترین قیمتی است که تا به امروز برای این بسته دیده ایم.

زنگ ویدیوی در (نسل دوم) و Echo Show 5 (نسل سوم)

یک گزینه منطقه حریم خصوصی به شما امکان می دهد مناطق خاصی از میدان دید را از ضبط مسدود کنید. مناطق حرکتی قابل تنظیم وجود دارد (هنگامی که شخصی حسگر حرکت داخلی را فعال کند یا زنگ در را فشار دهد، یک اعلان دریافت خواهید کرد)، یک تنظیم حریم خصوصی صوتی و، آمازون ادعا می‌کند، دید در شب نسبت به مدل اول بهبود یافته است.

حلقه