مستند آتی مووی پس از HBO برای طرفداران قطارهای غرق شده در فناوری ضروری است

مستند آتی مووی پس از HBO برای طرفداران قطارهای غرق شده در فناوری ضروری است

ظهور و سقوط MoviePass یکی از آن داستان هایی است که فقط برای درمان مستند التماس می کند و خوب، HBO شما را تحت پوشش قرار داده است. این پلتفرم به تازگی تاریخ نمایش خود را 29 می تعیین کرده است ، مستندی به کارگردانی متعلی فیلمساز و .

این فیلم داستان «ظاهر شهاب‌سنگ و انفجار عجیب‌تر از داستان» پلتفرم اشتراک بلیت‌های سینما را روایت می‌کند، که در ابتدا جهان را به آتش کشیدند، زمانی که برای اولین بار در سال 2011 راه اندازی شد. رویکرد «همه چیزی که می‌توانید بخورید» که با باشگاه‌های ورزشی و سایر باشگاه‌های عضویت، به‌ویژه در قیمت پایین خدمات، بسیار خوب عمل می‌کند. تنها در مدت هشت سال، این شرکت از سریع‌ترین سرویس اشتراکی که از زمان Spotify در حال رشد بود، خارج شد.

همانطور که تریلر نشان می دهد، این مستند شامل مصاحبه هایی با بسیاری از بازیگران اصلی درگیر در مراحل مختلف MoviePass می شود. این شامل بنیانگذار اصلی استیسی اسپایکس و مدیر عامل سابق میچ لو است. همچنین مصاحبه‌های زیادی با روزنامه‌نگارانی که این سرویس را پوشش داده‌اند، پرسنل FTC و مشترکان سابق انجام خواهد شد. اتفاقاً تریلر نوید حکایتی را می دهد که در آن مشتری یک جعبه مدفوع را به دفاتر MoviePass فرستاده است و ما نمی خواهیم آن را از دست بدهیم.

اگرچه این مستند برای اولین بار در HBO در ساعت 21:00 ET در 29 مه پخش می شود، اما مستند به صورت درخواستی از طریق Max نیز در دسترس خواهد بود. متعلی کارگردان چند مستند خوب ساخته است از جمله یوسف هاوکینز: طوفان بر فراز بروکلین و کاسیوس ایکس: تبدیل شدن به علی.

در مورد MoviePass، خوب، داستان طولانی و پیچیده ای است. این اپلیکیشن در سال 2011 با وعده سفرهای نامحدود به سینما با یک حق اشتراک ماهانه، قلب تماشاگران تئاتر را تسخیر کرد. رابطه عاشقانه دوام نیاورد این شرکت در سال 2019 فعالیت خود را متوقف کرد و در سال 2020 اعلام ورشکستگی کرد. در بین این تاریخ ها، تقلب در اوراق بهادار و از جمله سناریوهای عجیب و غریب دیگر وجود داشته است. به طور خلاصه، این یک خوراک کامل برای یک مستند است.

MoviePass. Spikes یکی از بنیانگذاران اخیراً دارایی های شرکت را خریداری کرده، سرمایه گذاران جدیدی را جذب کرده است. با این حال، مدل قیمت‌گذاری به‌روز شده، با اعتبارات و ردیف‌ها، در سمت گیج کننده قرار دارد و به نظر می‌رسد که برای بار دوم رعد و برق را در یک بطری ثبت نکرده است.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع