مجموعه‌ای از Tomb Raider از فیبی والر-بریج در راه پرایم ویدیو است

مجموعه‌ای از Tomb Raider از فیبی والر-بریج در راه پرایم ویدیو است

آمازون پس از موفقیت در حال صعود است و پروژه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی بیشتری دارد. سرویس پخش سریالی با فیبی والر-بریج سفارش داده است فلی بگ شهرت به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی. شایعه شده بود که این نمایش در حال اجراست و اکنون رسمی شده است.

“اگر می توانستم به خود نوجوان خود بگویم که این اتفاق می افتد، فکر می کنم او منفجر می شود. Waller-Bridge در بیانیه ای گفت: Tomb Raider بخش بزرگی از زندگی من بوده است و من احساس افتخار می کنم که آن را با چنین همکاران پرشوری به تلویزیون بیاورم. و من نمی توانم برای رفتن به این ماجراجویی صبر کنم. خفاش ها همه.»

جزئیات کمی در مورد پروژه “حماسه، جهانگردی” فاش شده است (هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش لارا کرافت را بازی می کند)، اگرچه این موضوع از قرارداد بین استودیو آمازون ام جی ام و کریستال داینامیکس برای توسعه نمایش ها و فیلم هایی بر اساس Tomb ناشی می شود. مهاجم. هنوز پنجره ای برای انتشار این سریال وجود ندارد، اما آمازون می گوید این سریال در بیش از 240 کشور و منطقه نمایش داده می شود. بخش بازی های این شرکت نیز است، در حالی که a قرار است امسال به نتفلیکس برسد.

Prime Video همچنین یک مستند در مورد بازی های پرفروش EA تهیه کرده است. EA Sports گنجینه فیلم های کمیاب و منتشرنشده خود را برای این پروژه باز خواهد کرد. یک گروه مستند توسعه بازی بعدی این مجموعه را دنبال خواهند کرد.

اینها تنها بخشی از بسیاری از اعلامیه‌هایی هستند که Prime Video امروز در تلاش برای جلب نظر تبلیغ‌کنندگان در رویداد اولیه خود است. نسخه فرهنگ پاپ از خطر! در راه رسیدن به این سرویس است که اولین بازی NFL Wild Card Playoff خود را در ژانویه میزبانی خواهد کرد. آ از نظر قانونی بلوند سری پیش درآمدی به نام نیز در راه است.

در جای دیگر، Prime Video نمایش موفق خود را تمدید کرد پسر ها برای فصل پنجم، یک سریال لایو اکشن Spider-Man Noir با بازی نیکلاس کیج را اعلام کرد و فاش کرد . علاوه بر این، مستندی از 12 روز آخر دوران حرفه ای تنیس راجر فدرر در تاریخ 20 ژوئن به Prime Video می آید.

منبع