متا در حال آزمایش یک تبلیغ جدید در فید اینستاگرام است که نمی توانید از آن عبور کنید

متا در حال آزمایش یک تبلیغ جدید در فید اینستاگرام است که نمی توانید از آن عبور کنید

ممکن است به زودی نادیده گرفتن تبلیغات اینستاگرام بسیار سخت تر شود. مانند TechCrunch متا در حال آزمایش نوع جدیدی از تبلیغات غیرقابل پرش در فید اینستاگرام است که این شرکت آن را “adbreak” می نامد.

با تبلیغات جدید، که قبلاً توسط برخی از کاربران مشاهده شده است، تا زمانی که «وقفه تبلیغاتی» به پایان برسد، نمی‌توانید از آگهی فید عبور کنید. با توجه به اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده در و به نظر می‌رسد که «وقفه‌ها» چند ثانیه طول می‌کشد، هرچند مشخص نیست که اگر متا تصمیم بگیرد فرمت جدید را رسمی کند، طول آن تغییر کند یا خیر. در پیام درون‌برنامه‌ای آمده است: «تکمیل‌های تبلیغاتی روش جدیدی برای مشاهده تبلیغات در اینستاگرام است». “گاهی اوقات ممکن است لازم باشد قبل از ادامه مرور، یک تبلیغ را مشاهده کنید.”

در حالی که تبلیغات ویدیویی غیرقابل پرش در سایر پلتفرم‌ها مانند YouTube رایج است، این قالب جدید و بسیار تهاجمی‌تر برای اینستاگرام است. همچنین قابل توجه است که این شرکت در حال آزمایش تبلیغات در فید اصلی خود به جای Reels یا Stories است، جایی که تبلیغات ویدیویی رایج تر است (اما در حال حاضر هنوز قابل رد شدن است).

متا بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد، اما شرکت تایید کرد TechCrunch که در حال آزمایش قالب آگهی جدید بود. یکی از سخنگویان متا گفت: «همانطور که آزمایش می کنیم و یاد می گیریم، در صورتی که این آزمایش منجر به هر گونه تغییر رسمی در محصول شود، به روز رسانی ها را ارائه خواهیم کرد.

منبع