متا توصیه های محتوای «سیاسی» را در اینستاگرام و موضوعات محدود می کند

متا توصیه های محتوای «سیاسی» را در اینستاگرام و موضوعات محدود می کند

رابطه متا با سیاست و محتوای سیاسی در پلتفرم‌هایش منبع جنجال‌های زیادی بوده است، به طوری که این پلتفرم به طور معمول متهم به برجسته کردن مطالبی است که برای تحریک کاربران به نام تعامل طراحی شده است. این شرکت در سال‌های اخیر سعی کرده از شهرت خود فاصله بگیرد و اکنون به کاربران اجازه می‌دهد محتوای سیاسی پیشنهادی الگوریتمی را هم در Threads و هم در اینستاگرام محدود کنند. متا محتوای سیاسی را این‌گونه تعریف می‌کند: «احتمالاً به دولت‌ها، انتخابات یا موضوعات اجتماعی اشاره می‌شود که بر گروهی از مردم و/یا جامعه در کل تأثیر می‌گذارد» – بنابراین، در واقعیت، تقریباً همه چیز. این شرکت تأیید کرد که گزینه محدود کردن این مجموعه پست‌ها به دور از محدود، اکنون در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به طور خودکار تنظیم شده است. آستانه.

متا اولین بار این ویژگی را در ماه فوریه اعلام کرد و به اشتراک گذاشت که این شرکت می خواهد “اینستاگرام و موضوعات یک تجربه عالی برای همه باشد.” این بیانیه ادامه داد: «اگر تصمیم دارید حساب‌هایی را دنبال کنید که محتوای سیاسی ارسال می‌کنند، ما نمی‌خواهیم بین شما و پست‌های آن‌ها قرار بگیریم، اما همچنین نمی‌خواهیم به طور فعال محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید توصیه کنیم.» اساساً، اگر این ویژگی را روشن کنید، دید محتوای سیاسی را از طریق کاوش، حلقه‌ها، توصیه‌های درون فید و کاربران پیشنهادی محدود می‌کند. پست‌های سیاسی از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید باید طبق معمول در فید شما ظاهر شوند.

می توانید بررسی کنید که آیا این ویژگی به حساب شما رسیده است یا آن را در تنظیمات اینستاگرام خاموش کنید. کافی است به محتوای پیشنهادی بروید، برگه ای به نام محتوای سیاسی را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید، دو گزینه وجود خواهد داشت: محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید محدود کنید یا محدود نکنید. با این حال، انتخاب محدود کردن آن لزوماً به معنای تحریم کامل نیست. یادداشتی در زیر باز مشخص می‌کند: “شما ممکن است موضوعات سیاسی یا اجتماعی کمتری در محتوای پیشنهادی خود ببینید.” هر کدام را که انتخاب کنید هم برای اینستاگرام و هم برای موضوعات اعمال می شود.

منبع