مایکروسافت هوشمندهای Copilot بیشتری را به Teams می آورد

Menu

به ماموریت خود برای تزریق هوش مصنوعی به محصولات و ویژگی های بیشتر خود ادامه می دهد. یک چیز، در ماه‌های آینده به بخش‌های بیشتری از جمله چت جلسه و جعبه نوشتن چت می‌رسد.

هوش مصنوعی به زودی می‌تواند بینش و اطلاعاتی را از چت جلسه و رونوشت به شما ارائه دهد، بنابراین اگر چیزی نوشته شده یا گفته شده باشد، Copilot می‌تواند از آن استفاده کند. مایکروسافت می‌گوید که وقتی Copilot را در یک چت جلسه باز می‌کنید، «نمای جامع‌تر و جامع‌تری» از آنچه شما و همکارانتان درباره آن بحث کرده‌اید خواهید داشت.

تا آنجایی که Copilot را به جعبه نوشتن پیام می آوریم، هوش مصنوعی اکنون می تواند به شما کمک کند تا یک پیام پیش نویس شده را بر اساس یک درخواست سفارشی بازنویسی کنید. بنابراین اگر می‌خواهید یک تماس برای اقدام یا یک شوخی اضافه کنید، می‌توانید از Copilot بخواهید این کار را انجام دهد. در آینده نزدیک، هوش مصنوعی قادر خواهد بود با بیرون کشیدن از متن در چت Teams پیام جدیدی تولید کند. این حداقل باید به شما یک نقطه پرش بدهد و می توانید پیام پیشنهادی را همانطور که می خواهید تغییر دهید.

علاوه بر این، یک ویژگی جمع‌بندی هوشمند تماس به تیمز می‌آید. این به طور خودکار یادداشت ها و موارد اقدام را از داخل برنامه تماس ها ایجاد می کند. این برای هر دو تیم Premium و Copilot سه ماهه آینده در دسترس خواهد بود.

در جاهای دیگر، مایکروسافت برخی از ویژگی‌ها را با هدف بهبود جلسات هیبریدی ارائه می‌کند. IntelliFrame به CloudAI ضربه می‌زند تا برای هر فردی که به صورت فیزیکی در جلسه Teams Rooms شرکت می‌کند، یک فید ویدیوی جداگانه ایجاد کند، به طوری که همه یک پانل مشابه داشته باشند. این ویژگی اکنون به طور پیش فرض در دستگاه های Teams Rooms فعال می شود.

علاوه بر این، مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ارائه گزینه ای برای IntelliFrame به نام تعویض خودکار دوربین است. این از هوش مصنوعی برای ارائه بهترین نمای هر فرد در یک اتاق جلسه استفاده می کند، خواه از دوربین جلوی اتاق یا وب کم لپ تاپ خودش باشد. اگر کسی در یک نمای دوربین مانعی داشته باشد، IntelliFrame سعی می کند به او نگاه واضح تری داشته باشد.

در یک یادداشت مشابه، هدف فناوری تشخیص بلندگو بهبود دقت رونوشت‌ها و بینش Copilot است. مایکروسافت می گوید که این ویژگی به عنوان پیش نمایش در Teams Rooms در ماه آوریل در دسترس خواهد بود.

منبع