مایکروسافت تیم های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبر ادغام می کند

Menu

مایکروسافت تجربیات خود در ویندوز و تیم‌های دستگاه‌های ویندوزی خود را برای تشکیل یک بخش گرد هم می‌آورد و پاوان داولوری کهنه‌کار شرکت را به رهبری آن منصوب کرده است. مانند آستانه یادداشت ها، داولوری از سال گذشته به عنوان سرپرست تیم سرفیس خدمت می کند، پس از اینکه مایکروسافت تجربیات و دستگاه های ویندوز را پس از جدایی پانوس پانای تقسیم کرد. این شرکت پس از جدایی دیگر، این بار از تجربیات سابق ویندوز، میخائیل پاراخین، که مسئول موتور جستجوی بینگ و تجارت تبلیغاتی آن بود، دوباره نقش خود را گسترش می دهد.

در نامه‌ای که توسط راجش جاه نوشته شده و به دست این نشریه رسیده است، رئیس فناوری این شرکت گفت که پاراخین «تصمیم گرفته است نقش‌های جدیدی را کشف کند». کاملاً مشخص نیست که آیا او به طور کلی مایکروسافت را ترک می کند یا هنوز در حال جستجو برای فرصت های جدید در شرکت است. اما شایان ذکر است که او تصمیم گرفت یک هفته پس از استخدام مایکروسافت، یکی از بنیانگذاران Deepmind، مصطفی سلیمان، که ظاهراً از پاراخین خواسته بود مستقیماً به او گزارش دهد، نقش خود را خالی کند. در حال حاضر، پاراخین هنوز در مایکروسافت است و در طول دوره انتقال به مدیر ارشد فناوری شرکت کوین اسکات گزارش خواهد داد.

Jha در نامه خود نوشت که ادغام این دو تیم به شرکت این امکان را می دهد که “رویکردی جامع را برای ساختن سیلیکون، سیستم ها، تجربیات و دستگاه هایی اتخاذ کند که شامل کلاینت ویندوز و ابر برای این دوره هوش مصنوعی است.” در حالی که داولوری اکنون سرپرستی تیم تجارب وب و دستگاه ها را بر عهده دارد، اولی هنوز باید به سلیمان، که مسئول تلاش های هوش مصنوعی مایکروسافت است، گزارش دهد.

منبع