لیست قیمت درب آکاردئونی حفاظ آکاردئونی نصب درب حفاظ اکاردئونی-فورژ مدرن

در صورت تمایل به رنگ آمیزی درب فلزی شما به رنگ طلایی می توانید سفارش خود را با رنگ طلایی کامل کنید. مبلغ پیش پرداخت ( ۵۰% مبلغ فاکتور می باشد) هزینه حمل و نقل و جرثقیل به عهده خریدار می باشد. تاریخ تحویل پروژه درب حیاط و ویلا ۳۰ روزه کاری می باشد.و همچنین خریدار موظف هست نسبت به تسویه حساب قبل از ارسال بار اقدام نماید.

  • اگر بخواهیم به طور کامل به سوالات فوق پاسخ دهیم باید عوامل مختلف را در مورد رفتار مشتریان در خرید یک کالا بررسی کنیم.
  • اگر در مورد قیمت درب ها نگران هستید، با خیال راحت خرید کنید، زیرا درب ها در قیمت های مختلف ارائه می شوند.
  • هنگامی که یک درب پارکینگ فلزی، درب چوبی، درب CNC و سایر درب های ورودی ساختمانی مدرن و درب ویلایی آهن حفاظ می سازید، باید این درب را با ابزار تهیه کنید، این به معنای ساخت ورودی ساختمانی مدرن نیست.
  • در توضیح این نوع درب ناگفته نماند که در مقابل ضربه محکم احتمال بروز فرو رفتگی در آن‌ها وجود دارد، اما نکته قابل‌توجه آن‌ها چهارچوب‌های محکم و مقاوم است.
  • برخلاف سایر درها که اجازه استفاده از پانل های ضخیم را نمی دهند، با این نوع درب فرفورژه حیاط سازه سنتر برای ایمنی و مقاومت فقط باید از پانل های ضخیم‌تر استفاده کنید.

وجود قفل بر روی درب آکاردئونی، استحکام زیادی به این درب ها می دهد و در عین حال، باز و بسته شدن درب را به راحتی امکان پذیر می نماید. رنگ این قفل ها از نوع رنگ های کوره ای است و به وسیله جوشکاری co2 بر روی درب محکم می شوند. یکی از قسمت هایی که در زمان خرید درب برای ساختمان مسکونی، اداری یا تجاری باید به آن توجه کرد، قفل درب آکاردئونی است. این تسمه ها به وسیله پین های فلزی به هم وصل می شوند و در یک قاب فلزی قرار می گیرند. ویژگی یکسان و خوب درب آکاردئونی در سبکی و جمع شدن در یک سمت به صورت کم جا بودن می باشد که امروزه به راحتی توجه همه را به خود جلب کرده و هر مالک یا مستاجری احساس نیاز به آن را در خود احساس می کند.

نصب درب پارکینگ به دلیل تنوع در شکل، طرح، وزن و تفاوت در متریال استفاده شده، قیمت کیلویی درب فرفورژه دست ساز متفاوتی دارند. مهمترین موضوع این است که کیفیت ساخت را فدای قیمت نباید کرد. از طرف مقابل؛ افزایش بی مورد ضخامت قطعات فلزی که باعث بالا رفتن وزن و قیمت درب آهنی حیاط ماشین رو می‌شود هم کار بیهوده‌ای است. درب ورودی ساختمان های کلاسیک یکی از پرطرفدارترین انواع درب های ورودی ساختمان ها و درب فرفورژه ویلایی حفاظ سرویس می باشد.

درب با طرح ترک

از آنجا که رنگ به کار رفته درجه یک بود، ظاهر حفاظ را چندین برابر کرد. این در آکاردئونی مجهز به کمربند ایمنی بود و به همین دلیل امنیت بسیار بالایی داشت. قسمتهای داخلی درب را با استفاده از روش جوش SWAM جوش زدیم و یک دستگیره فلزی کونیک شده روی حفاظ آکاردئونی نصب کردیم. با نصب حفاظ درب آکاردئونی ، زمانی که در منزل حضور ندارید یا در مسافرت هستید، از برقراری امنیت در منزل خود آسوده خاطر خواهید بود. درب های ریلی آهنی بطور معمول دارای دو حلقه قفل یکی در بالای حفاظ و دیگری در قسمت میانه وسط درب قرار میگیرد. اما اگر شما بسته به شرایط خاص خودتان یخواهید قفل مخفی یا حلقه قفل اضافه تر نصب کنید این مورد هزینه بیشتری را برای شما ایجاد میکند.

گلبرگ های به کار رفته در درهای الیزه از ورق فلزی ساخته شده است اما امروزه برای ساخت گلبرگ ها از ورق چدن استفاده می شود که از ارزش نهایی آن می کاهد. با چنین شرایطی مشتریان می توانند با خیال راحت با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته،پس از دریافت اطلاعات کافی اقدام به ثبت سفارش خرید درب فلزی مناسب برای فضای خود نمایند. درب فلزی به دلیل جنس محکم و مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارد، جزء مطمئن ترین درب هایی است که برای ورودی ساختمان در نظر می گیرند. حفظ امنیت ساختمان موضوع بسیار مهمی است و هزینه‌های زیادی بابت آن پرداخت می‌شود. نصب انواع دوربین‌های مداربسته و ذزدگیر نمونه‌هایی از تجهیزات تأمین‌کننده امنیت هستند.

شما می‌توانید در خصوص نصب انواع مدل درب فلزی ورودی ساختمان با متخصصان طراحی و نصب درب فلزی آچاره از طریق صفحه جوشکاری و آهنگری، درب و پنجره آهنی یا شماره 1471 مشورت نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. یکی از عوامل زیبایی ساختمان، درب ورودی آن است و یکی از پرکاربردترین درب‌های ورودی ساختمانی، درب‌های آهنی و درب ورودی هال فلزی هستند. ما در این مطلب سعی کردیم تا همه آنچه مربوط به انواع مدل درب فلزی ورودی ساختمان است را با شما به اشتراک بگذاریم. در سایت های مدرن تولید شده توسط درب ورودی پارکینگ حیاط ایمن کمک فاکتوری معمولا از اشکال درب فرفورژه استفاده می کنند. طراحی بسیار ساده است و از استفاده از عناصر تزئینی اضافی جلوگیری می کند.

  • طراحی دقیق مدل درب با توجه به ابعاد مورد نظر شما و تایید نهایی شما انجام خواهد شد.
  • برای محاسبه درب و پنجره فلزی بهترین فرمول در دسترس در حال حاضر همین فرمول می باشد.
  • با درب های چوبی و درب های فولادی رنگ شده، تعمیر و نگهداری زیادی باید انجام شود.
  • البته انواع درب های ویلایی متفاوت بوده و در بخش جداگانه ای از سایت قرار گرفته اند.
  • زیبایی و تنوع این دربها از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی می‌باشد.

به همین دلیل درب اصلی همیشه بالاتر از انواع درب های آهنی قرار می گیرد. همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفتیم، ظاهر و رنگ و طرح مدل درب فلزي ورودي ساختمان تک لنگه باید متناسب با سلیقه و نظر خریدار و مطابق با نمای ساختمان انتخاب شود. درب‌های فرفورژه معمولاً از قطعات فلز و چدن ساخته می‌شوند و ظاهری پیچیده دارند. اگر به نقش‌های گل‌وبوته و پرنقش‌ونگار علاقه دارید، درب فرفورژه گزینه مناسبی برای درب ورودی ساختمان شما است.

محاسبه قیمت درب فلزی هر کیلوگرم

این شست و شو باعث میشود گرد و غباری روی بدنه سازه باقی نماند و رنگ به خوبی روی آن بنشیند. در آکاردئونی در داخل ساختمان نصب می شود، در نتیجه از بارش باران و تابش آفتاب در امان می ماند و دچار زنگ زدگی یا رنگ پریدگی نخواهد شد. در های آکاردئونی به صورت تاشو هستند و به راحتی با نیروی دست جا به جا می شوند. دربهای آکاردئونی، جایگزین خوبی برای دربهای ریموت دار پارکینگ هستند؛ زیرا سنگینی دربهای ریموتی را ندارند و فضای زیادی را نیز اشغال نمی کنند. برقراری امنیت در ساختمان، موضوع بسیار مهمی است که بیشتر افراد به آن اهمیت حفاظ اکارئونی می دهند. همه دوست دارند خانه و محل کار امنی داشته باشند و با خیال راحت به کار و زندگی بپردازند.

لیست قیمت درب آکاردئونی حفاظ آکاردئونی نصب درب حفاظ اکاردئونی-فورژ مدرن

شکل ظاهری این حفاظ آهنی به گونه ای طراحی شده که نمای ورودی آپارتمان بسیار زیبا دیده شود. امروزه کاربرد درب آکاردئونی بسیار بالاتر رفته و در مکان هایی مانند مغازه ها ، انباری ها ،اماکن اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. حفاظ ریلی آپارتمان از آن دسته محصولاتی است که از لحاظ امنیت ثابت کرده که ضریب بالایی دارد و وجود آن میتواند از ورود سارقین جلوگیری نماید. برای پاسخ به سوال، چرا باید از مرکز آهن پرو سفارش دهیم؟ توضیحاتی را درباره خرید این حفاظ‌ها از دیجیکالا بیان کردیم . همچنین بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که چرا بهتر است از شرکت ما بعنوان یکی از برترین تولید کننده‌ها سفارش خود را ثبت کنید.

درب ورودی فلزی قیمت و خرید درب ورودی واحد مسکونی تهران درب-فورژ مدرن

چرا که پراکندگی شاخک های این نوع از حفاظ های آهنی سبب می شود. که فکر به سرقت بردن ساختمان هایی که از حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شوند، به هیچ عنوان به ذهن هیچ سارقی خطور نکند. از نقطه نظر عملکرد، درب‌های الیزه فلزی درست مانند یک درب چوبی عمل می‌کنند. این ماده اصلی است که تفاوت را ایجاد می‌کند، زیرا با فولاد ساخته شده است، به‌صورت کلی ساختار شما از نیروهای خارجی بسیار ایمن‌تر است. توجه داشته باشید که وقتی نوبت به حفاظت از خانه می‌رسد، مهم است که عاقلانه انتخاب کنید که چگونه از خانه خود محافظت می‌کنید. با امنیت کلی درهای آهنی، خانه می‌تواند مانند یک پناهگاه امن باشد.

انتخاب درب ایمن برای آپارتمان یکی از مهمترین موانع سرقت و بسیار مهم میباشد. انتخاب درب شیک برای آپارتمان به سلیقه و اطلاعات فنی نیاز دارد. همچنین کیفیت ماندگاری و امنیت ساکنین همیشه در اولویت می باشد.

برای محاسبه قیمت درب آکاردئونی کافیست ارتفاع درب را درعرض آن ضرب کرده و حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب کنید. برای اینکه شما درب مناسبی را بر خانه و محل کار خود نصب کنید، باید بهترین نوع حفاظ ها را انتخاب کنید و حفاظ های باشد که ضد سرقت هستند و می توانند جلوی سارقان را بگیرند. 4- همان‌طور که قبلاً نیز گفته‌ایم، درب آکاردئونی آهنی از مقامت و طول عمر بالایی برخوردار است. این موضوع تا زمانی صدق می‌کند که برای ساخت این درب‌ها از آهن‌های ضایعاتی استفاده نشده باشد. پس دقت کنید درب موردنظر با استفاده از آهن مرغوب، تولید شده باشد. 2- همان‌طور که گفتیم، درب آکاردئونی فلزی اغلب به‌صورت ریلی و یا کشویی باز و بسته می‌شود، به همین خاطر باید دقت کنید که ریل درب سالم باشد تا بتوان به‌راحتی آن را حرکت داده و باز و بسته کرد.

  • چنانچه از آهن های ضایعاتی و بازیافتی برای ساخت درب آکاردئونی استفاده شود، قیمت ها کاهش می یابد.
  • حفاظ آکاردئونی برای درب آپارتمان و البته محافظت از درب ورودی آپارتمان اهمیت زیادی دارد.
  • اندازه درب، جنس پروفیل مصرفی و تراکم نرده حفاظ روی قیمت ها تاثیر می گذارد.
  • هدف اصلی از ساخت و طراحی درب های آکاردئونی استفاده نمودن بهینه از فضا، حفظ امنیت می باشد.
  • با توجه به طرح ها و مدل های جدید حفاظ آکاردئونی ، حفا‌ظ های درب آپارتمان ضد سرقت متفاوت هستند و نصب حفاظ آکاردئونی در آپارتمان بسیار سریع و کمتر از نیم ساعت انجام میشود .

امروزه یکی از پر مصرف ترین انواع درب فرفورژه ورودی ساختمان و حتی درب های میانی ساختمان فلزی هستند که در انواع طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند. انتخاب طرح های مناسب برای هر مجموعه با توجه به نمای ساختمان و تم رنگ بندی صورت می گیرد. چرا که کارخانه تولید درب فلزی این محصولات را در تنوع بالایی تولید و به بازار ارائه می کند.

طرح های جدید درب اتوماتیک آهنی و درب الیزه ویلایی حفاظ سازان جایگزین این درب های 4 لنگه شده است. تصاویر در ورودی خانه درب گاراژ ویلایی و درب های فلزی ورودی های حیاطی در زیر قابل مشاهده می باشند که درب پارکینگ معمولا عریض تر از درب های نفر رو هستند. خرید درب آهنی و فلزی در مشهد و شیراز و مازندران و گیلان از تهران امکان پذیر است ممکن است و انواع درب ها به صورت کشویی، آکاردئونی، دو لنگه و یا چند لنگه طراحی می شوند. این درب ها قابلیت نصب کنترل ریموت و جک برای باز و بسته شدن اتومات بر روی خود دارند.

مدلها و طرح های متنوعی از دربهای آکاردئونی تاکنون به بازار آمده است و شما می توانید از مدلهای مختلف، طرح دلخواه خودتان را انتخاب کنید. تفاوت این دو دسته از دربهای آکاردئونی، در نوع متریال و کاربرد آنها است. انواع دربهای آکاردئونی را با قیمت روز نرده آکاردونی بفروشد و گران فروشی نکند. پیشنهاد می کنیم حفاظ آکاردیونی موردنظر شما دارای قفل محکم و ایمن باشد تا بتوانید امنیت بیشتری را برای خانه خود فراهم کنید.

حفاظ در آکاردئونی از داخل منزل

این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ درب آکاردئون جلوی در خانه آهن سازه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در ساخت درب های آکاردئونی از چند ردیف قوطی فلزی استفاده می شود و به صورت فلز یکپارچه نیستند . بنابراین، این درب ها در مقایسه با درب های تک لنگه فلزی وزن کمتری هم دارند و از آنجایی که بخش اعظم قیمت این درب ها مربوط به وزن فلز و آهن آن است، طبعاً قیمت درب آکاردئونی کمتر خواهد بود. در طی سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از درب های ضد سرقت هستیم. ولی نکته‌ی درخور توجه در مورد افرادی است که همچنان از درب های قدیمی و یا چوبی استفاده می‌کنند و قصد دارند به امنیت محیط مسکونی و یا تجاری خود بیفزایند.

درب آکاردئونی سه گل (سه لوزی)

معمولا افرادی که به طرح درب ورودی ساختمان اهمیت می‌دهند به کوچک‌ترین وسایل و قطعات دکوراسیون منزل حتما اهمیت می‌دهند. به همین دلیل باید درب حیاط ویلایی مناسبی انتخاب شود که دسترسی سارقان و افراد ناشناس به فضای منزل تا حد قابل توجهی کاهش یابد. و پارکینگی بصورت فرفورژه یا ساده می بایست دقت لازم را به خرج داد. درب آهنی اولین قسمت نمای هر ساختمان است که خرید درب حیاط ساده و شیک می تواند جلوه لوکس بودن را به ساختمان و ویلا بدهد. اهمیت دروازه ماشین رو هر ساختمان در معماری و ساختمان سازی امری غیر قابل انکار است. درب فلزی هر خانه نمادی از سلیقه، بهره وری و ذوق سازنده آن خواهد بود.

روی یک طراحی عالی سرمایه گذاری کنید.

همچنین در برخی از دربهای فلزی امکان استفاده از شیشه و یا آینه وجود دارد. چنین طراحی‌ ای سبب زیبایی دوچندان معماری و نمای خانه و ساختمان خواهد شد. انواع درب فلزی تک لنگه در صنایع فلزی حفاظ لند طراحی و تولید می شود شما می توانید پس از استعلام قیمت انواع درب فلزی حیاط تک لنگه مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کنید.

اهمیت زیبایی در تولید درب فرفورژه

قبل از نصب محافظ درب آپارتمان لازم است تا ریل ها روی کف نصب شوند. حرکت درب آکاردونی روی همین ریل است لذا نحوه صحیح نصب و جاگیری ریل ها مهم است. زمان تقریبی نصب حفاظ آهنی بسیار کمتر از نصب یک دزدگیر الکترونیکی است.

چگونه درب آکاردئونی بسازیم

با توجه به طول دیوار و اندازه‌ حیاط میتوان دربی با تناسب اندازه‌ ای مناسب انتخاب کرد. دیگر نکات بسیار مهم در خصوص دربهای فلزی این است که با استفاده از جک‌های هیدرولیکی و موتور و سنسور می‌توان آنها را به دربهایی اتوماتیک تبدیل کرد. این اتفاق معمولاً در انواع پارکینگ ساختمان‌ها و ورودی حیاط باعث ایجاد فضایی مدرن و همچنین سهولت در رفت و آمد می‌شود. بهترین درب و پنجره فلزی فارغ از مدل و نوع آن باید توسط سازنده مطمئن و با تجربه تولید شود و از هر لحاظ خدمات و کیفیت درب فلزی پشتیبانی شود . برای محاسبه ساخت درب و پنجره فلزی کافیست مساحت درب مورد نظر را محاسبه کرده و متر مساحت به دست آمده را در عدد 20 کیلو ضرب نمائید. به زبان ساده تر هر متر مربع درب فلزی برابراست با کیلو آهن درجه یک ساخته شده با ضخامت درب ساخته شده توسط حفاظ لند.

درب فلزی ،گروه صنعتی افشارکیا تولیدواجراکننده انواع درب مدرن و کلاسیک-فورژ مدرن

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر