لپ تاپ ASUS Zenbook S16 دارای طراحی فوق العاده نازک و جدیدترین تراشه هوش مصنوعی AMD است.

لپ تاپ ASUS Zenbook S16 دارای طراحی فوق العاده نازک و جدیدترین تراشه هوش مصنوعی AMD است.

ایسوس در نمایشگاه فناوری کامپیوتکس این هفته در تایپه از دسته ای از لپ تاپ های جدید از جمله نوسازی Zenbook رونمایی کرد. Zenbook S16 مانند همیشه شیک و خوش طراحی است، اما با انبوهی از پیشرفت‌های تکراری و چند به‌روزرسانی بزرگ همراه است.

این گوشی به پردازنده Ryzen AI 9 HX 370 AMD مجهز است که ساعاتی پیش معرفی شد. این تراشه نوید بهبود عملکرد هوش مصنوعی لپ تاپ با 50 TOPS قدرت پردازش، سه برابر سخت افزار لپ تاپ قبلی AMD را می دهد. این باعث می شود که برای Copilot+ مناسب باشد، یعنی کوالکام تنها بازی موجود در شهر برای دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت نیست.

لپ تاپ ASUS Zenbook S16 دارای طراحی فوق العاده نازک و جدیدترین تراشه هوش مصنوعی AMD است.لپ تاپ ASUS Zenbook S16 دارای طراحی فوق العاده نازک و جدیدترین تراشه هوش مصنوعی AMD است.

ایسوس

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که این لپ تاپ برای مدل 16 اینچی بسیار نازک و سبک است و با ضخامت تنها 1.1 سانتی متر یا 0.4 اینچ، حدود سه پوند وزن دارد. سیستم خنک کننده نیز با دریچه بالایی جدید و یک محفظه بخار بسیار نازک اصلاح شده است. خنک کننده بهتر لپ تاپ همیشه مورد قدردانی قرار می گیرد.

این دستگاه همچنان دارای همان پوشش سرامیکی آلومینیومی است که در Zenbook 14X سال گذشته یافت شد، اما ایسوس نام آن را به سرامیک، منتظر بمانید، تغییر داد. چه پورمانتویی!

یک صفحه نمایش لمسی 16 اینچی 3K OLED با حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز وجود دارد. باتری 78 وات ساعتی آن را به گزینه ای عالی برای استفاده در تمام روز تبدیل می کند و راه اندازی شش بلندگوی هارمن کاردون مطمئناً گیر کردن را برطرف می کند. همچنین از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند، تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی حالت جامد را شامل می شود و می توان آن را با حداکثر 32 گیگابایت رم مشخص کرد.

ASUS Zenbook S16 از 1400 دلار شروع می شود و اکنون برای پیش خرید در Best Buy در رنگ های سفید یا خاکستری در دسترس است.

استیو دنت در این گزارش مشارکت داشت.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع