لاجیتک سازنده کنترلرهای جریان Loupedeck را خریداری کرد

خرید Loupedeck به لاجیتک این توانایی را می‌دهد تا یک «تجربه ممتاز» را برای سازندگان محتوا از جمله گیمرها، پخش‌کنندگان زنده و دیگران ارائه دهد. در همان زمان، لاجیتک قول استفاده «بی‌درز» بیشتری را برای نصب، از پیش تنظیم‌ها و اتصال برنامه‌های Streamlabs و دستگاه‌های Loupedeck داده است. به نوبه خود، Loupedeck گفت که پیوستن به لاجیتک به آن کمک می کند تا مخاطبان خود را “به طور تصاعدی” گسترش دهد.

پس از راه‌اندازی یک کنسول ویرایش پیشرفته در سال 2019 (Loupedeck CT)، این شرکت به سمت پخش ویدیو با Loupedeck Live و Loupedeck Live S حرکت کرد. این کنسول‌ها جایگزینی برای Stream Deck Elgato ارائه می‌دهند که توسط سازندگان محتوا برای افزودن عناوین، تصویر در-به‌کار می‌رود. تصویر و موارد دیگر برای پخش زنده. Loupedeck همچنین با Razer در محصول سازنده خود، Stream Controller، همکاری کرد.

این خریدها چگونه انجام شده است؟ اوایل سال جاری لاجیتک برند Blue را بازنشسته کرد، اگرچه هنوز اکثر محصولات اصلی این شرکت مانند میکروفون‌های Yeti و Snowball را تولید می‌کند. محصولات Loupedeck خوب هستند اما کمی گران هستند، بنابراین لاجیتک ممکن است بتواند قیمت را پایین بیاورد و کیفیت تولید را افزایش دهد. در هر صورت، “Loupedeck به حمایت از مشتریان و شرکای خود ادامه خواهد داد و در آینده قابل پیش بینی به طور معمول فعالیت خواهد کرد.”



منبع

در واقع، لاجیتک Streamlabs را در سال 2019 خریداری کرد تا عمیق‌تر به جریان بازی بپردازد – یکی از تعدادی خرید برندی که در چند سال گذشته انجام داده است. در سال 2016 شرکت لوازم جانبی بازی Saitek را خریداری کرد، در سال 2017 Astro را خریداری کرد که باعث محبوبیت هدست‌ها در بین گیمرها و استریمرها شد و در سال 2018، Logitech میکروفون‌های Blue را خریداری کرد.

این شرکت ها اعلام کردند که Loupdeck که به عنوان یک پروژه Indiegogo با کنسول ویرایش اصلی لایت روم آغاز شده بود، توسط لاجیتک با مبلغی نامعلوم “غیر مادی” خریداری شده است. Ujesh Desai، مدیر کل Logitech G در بیانیه‌ای گفت: «این خرید امروز سبد محصولات لاجیتک را افزایش می‌دهد و جاه‌طلبی‌های نرم‌افزاری ما را تسریع می‌کند تا صفحه‌کلیدها، ماوس‌ها و موارد دیگر را هوشمندتر و آگاه‌تر کنیم.»