قیمت YouTube Premium بی سر و صدا به 14 دلار در ماه افزایش می یابد

همزمان با افزایش قیمت‌ها، YouTube مسدودکننده‌های تبلیغاتی را که به شما امکان می‌دهند ویدیوها را بدون تبلیغات مشاهده کنید، سرکوب کرده است. برخی از کاربران یک پنجره بازشو دیده اند که نشان می دهد YouTube توانایی آنها را برای پخش ویدیوها مسدود می کند، مگر اینکه مسدود کننده تبلیغات خود را غیرفعال کنند یا سایت را در لیست سفید قرار دهند. در این مقاله آمده است: «تبلیغات به YouTube اجازه می‌دهد تا برای میلیاردها کاربر در سراسر جهان رایگان بماند. برای استفاده بدون آگهی، این شرکت به کاربران می‌گوید که اشتراک YouTube Premium را دریافت کنند تا «سازندگان همچنان بتوانند پول دریافت کنند».



منبع

سال گذشته، Google طرح خانواده Premium را به 23 دلار در ماه افزایش داد و ماه به ماه از مشترکین موجود هزینه جدید دریافت کرد. پیش از این، این شرکت سخاوتمندتر بود – طبق گفته‌ها، وقتی YouTube Red را در سال 2018 به Premium تغییر نام داد، قیمت 10 دلاری قبلی را برای مشترکین حفظ کرد و هنوز هم برای برخی از کاربران آن را ارج می‌نهد. 9to5Google.

بر اساس صفحه ثبت نام به روز شده توسط گوگل، گوگل بی سر و صدا قیمت YouTube Premium را به میزان قابل توجهی 2 دلار از 12 دلار به 14 دلار افزایش داده است. 9to5Google. قیمت سالانه به 20 دلار افزایش یافت، از 120 دلار به 140 دلار در ماه، که حدود 28 دلار پس انداز نسبت به پرداخت ماه به ماه بود. یوتیوب همچنین قیمت Music Premium را از 10 دلار به 11 دلار در ماه افزایش داد که با افزایش مشابه اپل و آمازون مطابقت داشت. افزایش قیمت ها با هیچ نوع اعلام رسمی همراه نبود.

علاوه بر حذف تبلیغات، YouTube Premium ویژگی‌هایی مانند مشاهده آفلاین و پخش پس‌زمینه را ارائه می‌دهد (بدون آن، وقتی برنامه به حداقل برسد یا صفحه تلفن شما خاموش باشد، پخش ویدیوی شما متوقف می‌شود). همچنین امکان پخش با کیفیت بالاتر 1080p را در برخی از سیستم عامل ها فراهم می کند.