قرارداد اولیه آمازون پرایم دی، Echo Show 5 جدید را نصف می کند

اگر هزینه بر سر راه برداشتن صفحه نمایش هوشمندی که واقعاً می خواهید، مانع شده است، شاید امروز روز خوش شانس شما باشد. فروش زودهنگام Prime Day به پایان رسیده است، و قیمت برخی از نمایشگرهای هوشمند مورد علاقه ما، سری Echo Show را کاهش می دهند. نسل سوم Echo Show 5 با قیمت پایین تمام دوران جدید عرضه می شود و با 50 درصد تخفیف قیمت آن را از 90 دلار به 45 دلار می رساند.

پرایم انحصاری
Echo Show 5 (نسل سوم)

راهنمای خرید روز نخست شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید بهترین معاملات فناوری Amazon Prime Day. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان اتومبیل اتوبلاگ در مورد مواردی که باید در مورد خودروهای ضروری خرید کنید بشنوید معاملات پرایم روز و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.



منبع

آمازون

Echo Show 5 (نسل سوم)

فروش زودهنگام پرایم دی همچنین Echo Show 8 آمازون و Echo Show 10 را به قیمت های کم سابقه ای کاهش داده است. نسل دوم Echo Show 8 از 130 دلار به 60 دلار کاهش یافته است – 54 درصد تخفیف – و دارای صفحه نمایش هشت اینچی، صفحه نمایش 13 مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی، وضوح 1200 در 800 و شخصی سازی ID بصری است. نسل سوم Echo Show 10 از 250 دلار به 163 دلار کاهش یافته است – 35 درصد تخفیف – و همان ویژگی های موجود در Echo Show 8 را ارائه می دهد، اما در صفحه نمایش 10.1 اینچی.

آمازون نسل سوم Echo Show 5 خود را در ماه می با کیفیت صدای بهتر و 20 درصد سرعت بیشتر نسبت به نسل قبلی خود منتشر کرد. از الکسا برای تنظیم تایمر، بررسی آب و هوا و روشن کردن لیست پخش استفاده می کند. از نظر موسیقی، می تواند آمازون موزیک (بدیهی است)، اپل موزیک و اسپاتیفای را استریم کند. شما می توانید از دوربین 2 مگاپیکسلی آن برای تماس با عزیزان خود یا بررسی حضور حیوانات خانگی خود در حین بیرون استفاده کنید. خود دستگاه از 100 درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است.

این بهترین قیمتی است که در یکی از بهترین نمایشگرهای هوشمند موجود در حال حاضر دیده ایم.