فیلم Borderlands قرار است آگوست سال آینده اکران شود

این فیلم، (که بیشتر به خاطر خوابگاه) بر اساس بازی ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته شده است. سرزمین های مرزی لیلیت (کیت بلانشت)، یک شکارچی گنج را دنبال می کند که به سیاره خانه خود پاندورا بازمی گردد (بی ارتباط با ). او با رولاند (کوین هارت)، تینی تینا (آرین گرینبلات)، کریگ (فلوریان مونته‌آنو)، تانیس (جمی لی کورتیس) و کلاپتراپ (جک بلک) همکاری می‌کند تا دختر گمشده اطلس را پیدا کند.

به نظر می رسد تاخیر برای فیلم های مبتنی بر بازی های ویدئویی به طور فزاینده ای رایج باشد. این Uncharted این فیلم چند ماه از تاریخ اکران اصلی خود می گذرد. و هنگامی که اکران شد، این فیلم با نقدهای متفاوتی مواجه شد، از جمله از سویندرا هاردوار از Engadget، که او فیلم برادران سوپر ماریو همچنین در اکران فیلم با این حال، آن فیلم برای یک فیلم بازی ویدیویی تنظیم شده است. بدون تاخیر بیشتر، طرفداران باید منتظر دیدن آن باشند سرزمین های مرزی سال آینده در سینماها





منبع

A سال گذشته منتشر شد، اگرچه هنوز تریلر رسمی وجود ندارد. عجیب است که آنها تصمیم گرفته اند تاریخ اکران فیلم را بیش از یک سال بعد اعلام کنند. چیزی که آن را حتی عجیب‌تر می‌کند این است که طبق گزارش‌ها، فیلم بیش از دو سال پیش در ژوئن 2021 ساخته شده بود.

این سرزمین های مرزی فیلم بالاخره تاریخ اکرانش رو میده مطابق با از حساب رسمی توییتر بازی، در تاریخ 9 آگوست 2024 در سینماها نمایش داده خواهد شد.