“فیلم برادران سوپر ماریو” در تاریخ 3 آگوست برای Peacock می آید

فیلم برادران سوپر ماریو مدتی است که برای خرید دیجیتال و دانلود از منابع مختلف در دسترس است. این فیلم از 11 جولای در سرویس هایی مانند Apple TV و Amazon Video برای اجاره در دسترس خواهد بود. حتی برای تماشا هم موجود بود. اما برای کسانی که ترجیح می‌دهند (یا قبلاً مشترک بسیاری از سرویس‌های استریم شده‌اند)، این فیلم در تاریخ 3 آگوست (3 آگوست) روی «پاکاک» خواهد بود. .

علی‌رغم برخی بررسی‌های ترکیبی قبلی، به نظر می‌رسید که اکثر طرفداران آن را به طور کلی دوست داشته باشند. فیلم برادران سوپر ماریو زوج . وقتی ما، داور ما دویندرا هاردوار فکر می‌کردیم که برای همه سنین عالی است با ارجاعات بی‌پایانی که اگر طرفدار سرسخت نینتندو نیستید، شما را از فیلم خارج نمی‌کند. بازیگران A-List آن شامل جک بلک در نقش بوسر، ست روگن در نقش دانکی کونگ، کیگان-مایکل کی در نقش وزغ و کریس پرت در نقش ماریو دوست‌داشتنی هستند. این فیلم داستان برادران ماریو را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند تا تجارت لوله‌کشی مستقر در بروکلین خود را آغاز کنند. به هر نحوی، (شما باید فیلم را تماشا کنید تا متوجه شوید) این دو به پادشاهی قارچ می‌افتند و در نهایت باید با یک و تنها Bowser مبارزه کنند.

موفقیت از فیلم برادران سوپر ماریو امیدوارم سابقه ای برای فیلم های بیشتری از نینتندو ایجاد کند. این است که نینتندو در حال کار بر روی یک فیلم یا سریال تلویزیونی Legend of Zelda است و موفقیت آن ماریو ممکن است به آنها دلیلی بدهد که در نهایت این کار را انجام دهند.



منبع