فصل دوم «Star Trek: Strange New Worlds» شامل یک قسمت موزیکال است

قسمت‌های تلویزیونی موزیکال چیز جدیدی نیستند، و برخی از موارد قابل توجه‌تر از آن بیرون می‌آیند Buffy the Vampire Slayer، اسکراب و زنا، شاهزاده خانم جنگجو (بله). گاهی اوقات اینها، خوب، بی انگیزه هستند، و همه ناگهان به آهنگ سر می زنند (اسکراب)، یا موزیکال به عنوان یک قسمت بطری خارج از واقعیت نمایش اصلی ساخته شده است (زنا).

به نظر می‌رسد راپسودی زیرفضایی با رویدادهای داستانی به حرکت در می‌آید، هرچند، با نوعی رویداد (Trek MacGuffin مورد علاقه خود را در اینجا وارد کنید) که بچه‌های تئاتر درونی شخصیت‌ها را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در تریلر و پوستر سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل نشان داده شده است، به عنوان یک موزیکال تمام عیار روی صحنه رفته و اجرا می شود و به نظر سرگرم کننده ای احمقانه است.



منبع

پارودی های موزیکال پیشتازان فضا از زمان شاتنر وجود داشته است، اما هیچ موزیکال رسمی پیشتازان فضا تا کنون به طور رسمی منتشر نشده است. با این حال، این در حال تغییر است Star Trek: Strange New Worlds فصل 2 پارامونت اعلام کرد که اولین قسمت موزیکال پیشتازان فضا را به نمایش خواهد گذاشت. تماس گرفت راپسودی زیرفضایی، این قسمت نهم فصل خواهد بود و اولین قسمت آن در پارامونت پلاس در 3 آگوست ساعت 19 به وقت شرقی خواهد بود.

جهان های جدید عجیب و غریب تا حد زیادی به لطف بازیگرانی که توسط آنسون ماونت (کاپیتان پایک)، ربکا رومجین (شماره 1) و اتان پک (اسپوک) رهبری می‌شوند، هم با منتقدان (از جمله دنیل کوپر از Engadget) و هم برای تماشاگران موفق بوده است. همچنین لمس سبک تری را به ارمغان آورد پیشتازان فضا جهان دنبال تاریکتر نشان می دهد مانند پیکارد. همانطور که دیروز به جزئیات پرداختیم، این نمایش متوقف شد عرشه های پایین قسمت متقاطع زودتر از حد انتظار، و اکنون برای پخش در دسترس است.

این خبر در San Diego Comic-Con در طول پانل Star Trek Universe همراه با یک ویدیو (در زیر، فقط ایالات متحده) منتشر شد. این شامل 10 آهنگ جدید است که توسط کی هانلی و تام پولس از گروه راک Letters to Cleo ساخته شده است.