فروش Solo Stove Memorial Day تا 280 دلار تخفیف در بسته های فر پیتزا Pi Ultimate کاهش داد.

فروش Solo Stove Memorial Day تا 280 دلار تخفیف در بسته های فر پیتزا Pi Ultimate کاهش داد.

وقتی یک معامله خوب مانند یک پای پیتزای بزرگ به چشم شما می آید، ممکن است روز خوبی باشد. شاید در این مورد بیشتر از حد معمول باشد، اگر در بازار اجاق پیتزا هستید، زیرا برخی از بسته‌های Solo Stove قبل از روز یادبود تخفیف داده شده‌اند. این شرکت در حال فروش در سراسر سایت با 30 درصد تخفیف برای همه چیز است، از جمله بسته نرم افزاری Pi Ultimate که شامل یک اجاق با پشتیبانی از منابع گاز و چوب است. که دارای .

اجاق گاز انفرادی

بسته‌ای از Solo Stove Pi و یک دسته کامل لوازم جانبی برای مدل فقط چوب سوز ۲۷۰ دلار تخفیف دارد.

480 دلار در Solo Stove

در همین حال، بسته‌ای با مدل Pi که فقط از سوختن چوب پشتیبانی می‌کند ۲۷۰ دلار تخفیف دارد. یعنی می تواند با 480 دلار مال شما باشد. از جنبه منفی، هر دو مدل تاریخ های حمل و نقل تخمینی 3 ژوئن را در زمان نگارش نشان می دهند، بنابراین متأسفانه احتمالاً فر خود را به موقع برای آخر هفته روز یادبود تهیه نخواهید کرد.

با این اوصاف، خوردن یکی از آن ها شما را برای تابستانی از پای های خوشمزه آماده می کند. Solo Stove Pi یکی از برترین انتخاب های ما برای Ooni Karu 16 است.

Pi دارای طراحی جلو باز است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. طبق گفته Solo Stove، می تواند در هنگام سوزاندن چوب به دمای 850 درجه فارنهایت و هنگام استفاده از گاز به 900 درجه برسد. که به ترتیب در دمای 750 و 800 درجه کار می کند.

باندل ها شامل انواع لوازم جانبی مفید از جمله پایه، پوسته های بامبو و استیل ضد زنگ، ترنر، دماسنج، تشک سیلیکونی، کاتر پیتزا و پناهگاه برای محافظت در برابر عوامل می باشد. متأسفانه یکی از چیزهایی که بسته شامل مشعل گازی برای مدل دوگانه سوز است. شما نیاز دارید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع