ظاهراً کارگردان Tekken مدام درخواست‌هایی برای اضافه کردن صحنه Waffle House دریافت می‌کند

ظاهراً کارگردان Tekken مدام درخواست‌هایی برای اضافه کردن صحنه Waffle House دریافت می‌کند

وافل هاوس یکی از آن موسسات منحصر به فرد آمریکایی است که به مم تبدیل شده است. زنجیره‌ای 24 ساعته نه تنها مکانی است که می‌توانید در آن صبحانه ترکیبی را در ساعت 3 صبح سفارش دهید، بلکه می‌دانستند که مشتریان سرکش برای پرتاب دست (و گاهی اوقات صندلی) آماده هستند. با توجه به شهرت آن برای نزاع‌های آخر شب، دقیقاً نوع محیطی است که یک پس‌زمینه عالی در یک بازی مبارزه‌ای مانند Tekken 8 – و ظاهراً طرفداران پرس و جو کرده اند. مدیر قدیمی Tekken آخر این هفته در X پست کرد و پرسید که معامله با تمام درخواست‌های Waffle House چیست.

بدیهی است که این سوال در روزهای قبل از روز اول آوریل مطرح شده بود، بنابراین من تعجب نخواهم کرد اگر معلوم شود که شوخی در آن وجود داشته باشد. اما اکنون که در حال گفتگو هستیم…

هارادا نوشت: “خوب، من فقط یک بار در مورد این درخواست سوال خواهم کرد.” “چرا برخی از جوامع برای من درخواست “Waffle House” ارسال می کنند؟ لطفاً حتماً مبنای درخواست شامل داستان اصلی، تاریخچه و پیشینه را توضیح دهید. منتظر توضیح کسی هستم که بیشتر بداند.”

هارادا آن را با یکی دیگر از کسانی که توضیح دادند تشکر کرد و گفت که متوجه می‌شود، اما ادامه داد: «رستوران هم علامت تجاری و هم حقوق رستوران را دارد، بنابراین اگر دفتر مرکزی رستوران‌های زنجیره‌ای از پذیرش پیشنهاد من امتناع کند، این کار را انجام خواهد داد. اتفاق نمی افتد.” Waffle House اکنون فرصتی برای انجام یک کار بسیار خنده دار در اینجا دارد.

اما این نباید قبل از اینکه Waffle House به‌اندازه کافی به نگرانی‌های کارمندان خود که برخی از آنها در مورد دستمزدهای پایین و . کارمندان برخی از مکان‌ها در اعتصاب هستند و این سازمان طوماری را تنظیم کرده و خواستار اعمال تغییراتی برای بهبود شرایط کاری توسط وافل هاوس شده است. تا زمانی که این مشکل حل نشود، هر گونه همکاری با بازی مبارزه‌ای بی‌مزه خواهد بود.

منبع