طبق گزارش ها، شرکت های هوش مصنوعی بنا به درخواست کاخ سفید متعهد به رعایت پادمان ها خواهند بود

بر اساس پیش نویس سندی که بلومبرگ مشاهده کرده است، شرکت های فناوری قرار است با هشت اقدام پیشنهادی در مورد ایمنی، امنیت و مسئولیت اجتماعی موافقت کنند. آنها عبارتند از:

  • واترمارک کردن محتوای صوتی و تصویری برای کمک به روشن شدن اینکه محتوا توسط هوش مصنوعی تولید شده است

  • تمرکز بر تحقیق در مورد خطرات اجتماعی هوش مصنوعی

  • این واقعیت که این یک توافق داوطلبانه است، مشکلی را که قانونگذاران برای همگام شدن با سرعت پیشرفت‌های هوش مصنوعی دارند، نشان می‌دهد. چندین لایحه به امید تنظیم هوش مصنوعی در کنگره ارائه شده است. هدف یکی از آنها جلوگیری از استفاده شرکت‌ها از حمایت‌های بخش 230 برای اجتناب از مسئولیت در قبال محتوای مضر تولید شده توسط هوش مصنوعی است، در حالی که دیگری به دنبال آن است که تبلیغات سیاسی را ملزم به افشای اطلاعات در هنگام استفاده از هوش مصنوعی مولد کند. شایان ذکر است، طبق گزارش‌ها، مدیران مجلس نمایندگان محدودیت‌هایی را برای استفاده از هوش مصنوعی مولد در دفاتر کنگره اعمال کرده‌اند.



منبع

دولت بایدن بر اطمینان از اینکه شرکت‌های هوش مصنوعی این فناوری را مسئولانه توسعه می‌دهند، تمرکز کرده است. مقامات می خواهند مطمئن شوند که شرکت های فناوری می توانند در هوش مصنوعی مولد به گونه ای نوآوری کنند که بدون تأثیر منفی بر ایمنی، حقوق و ارزش های دموکراتیک مردم، به نفع جامعه باشد.

علامت گذاری خطرات اجتماعی از جمله سوگیری ها و استفاده های نامناسب

  • استفاده از پیشرفته ترین سیستم های هوش مصنوعی معروف به مدل های مرزی برای مقابله با بزرگترین مشکلات جامعه

  • اجازه دادن به کارشناسان مستقل برای آزمایش مدل ها برای رفتار بد

  • به اشتراک گذاری اطلاعات اعتماد و ایمنی با سایر شرکت ها و دولت

  • در ماه مه، معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس با مدیران اجرایی OpenAI، Microsoft، Alphabet و Anthropic ملاقات کرد و به آنها گفت که آنها مسئولیت دارند از ایمن و ایمن بودن محصولات هوش مصنوعی خود مطمئن شوند. ماه گذشته، رئیس جمهور جو بایدن با رهبران این حوزه دیدار کرد تا در مورد مسائل هوش مصنوعی گفتگو کند.

    مایکروسافت، گوگل و OpenAI از جمله رهبران فضای هوش مصنوعی ایالات متحده هستند که بنا بر گزارش‌ها، در روز جمعه پس از فشار کاخ سفید، پادمان‌های خاصی را برای فناوری خود متعهد خواهند شد. شرکت‌ها داوطلبانه موافقت خواهند کرد که به تعدادی از اصول پایبند باشند، اگرچه این توافق زمانی که کنگره قانونی برای تنظیم هوش مصنوعی تصویب کند منقضی می‌شود. بلومبرگ.

    تشویق اشخاص ثالث برای کشف آسیب پذیری های امنیتی

  • سرمایه گذاری در امنیت سایبری