طبق گزارش ها، اپل چندین نمونه اولیه آیفون تاشو ساخته است

طبق گزارش ها، اپل چندین نمونه اولیه آیفون تاشو ساخته است

مطابق با اطلاعات، اپل دو نمونه اولیه آیفون تاشو به سبک تاشو ایجاد کرده است، اگرچه همه آنها در مراحل اولیه توسعه هستند. اگر اپل بخواهد با آیفون‌های تاشو پیش برود، احتمالاً حداقل تا سال 2026 به بازار نمی‌آیند.

شرکت‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به مشکلات فنی تاشوها رسیدگی کنند. اولین گوشی سامسونگ گلکسی فولد به‌طور بدنام بین دو نیمه صفحه‌نمایش شکاف داشت که زباله‌ها در آن فرو ریختند. ثانیاً، طراحان اپل ایجاد یک آیفون تاشو که به اندازه کافی متقاعد کننده باشد تا فراتر از شکل فعلی آیفون وجود داشته باشد، دشوار بوده است. علاوه بر این چالش ها، مهندسان می خواستند هر ضلع را به اندازه یک آیفون معمولی نازک کنند، بنابراین در صورت تا شدن تقریباً به همان ضخامت خواهد بود. اما با توجه به اندازه باتری و محدودیت های نمایشگر، این فناوری هنوز وجود ندارد.

به نظر می رسد احتمال بیشتری وجود دارد که اولین دستگاه تاشو اپل ممکن است یک آیپد باشد که طبق گزارش ها از سال 2020 روی آن کار می کند. این شرکت در تلاش است تا از چین خوردگی که در مرکز نمایشگرهای تاشو پس از تا شدن های مکرر ظاهر می شود، جلوگیری کند. اپل همچنین ظاهراً سعی می‌کند مطمئن شود که صفحه نمایش هنگام باز شدن کاملاً صاف است و هیچ ضربه‌ای در وسط آن وجود ندارد.

– مت اسمیت

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

است

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

این شرکت می‌گوید این «بالاترین کیفیت ویدیویی» است که می‌تواند ارائه دهد.

Google تنظیمات جدیدی به نام 1080p Enhanced را برای مشترکین YouTube TV و Primetime Channels ارائه می کند. تنظیمات 1080p Enhanced با نرخ بیت ارتقا یافته خود وضوح 1080p60 موجود را بهبود می بخشد. در حالی که وضوح آن یکسان است، بیت ریت بهتر تصاویر بهتری را ارائه می دهد.

گوگل این به‌روزرسانی را پس از انتشار پست یکی از کاربران Reddit در این پلتفرم تأیید کرد. در پاسخ گفته شد که تنظیمات 1080p Enhanced «بالاترین کیفیت ویدیوی ما را ارائه می‌کند». کاربران Reddit که قبلاً به 1080p Enhanced دسترسی دارند گزارش می دهند که وضوح برای همه کانال های مشابه 1080p60 مانند Paramount و Syfy در دسترس است.

به خواندن ادامه دهید.

یک پرچمدار بیهوده با قیمتی عالی.

TMATMA

Engadget

OnePlus 12 عملکرد سریع و عمر باتری بهتری نسبت به Galaxy S24+ دارد، همراه با دوربین های محکم و صفحه نمایش عالی با قیمت 200 دلار کمتر. ترفندهای هوش مصنوعی کمی وجود دارد، اما این چیزی از عمر باتری عالی، دوربین‌های با وضوح بالا و قیمت 800 دلاری آن کم نمی‌کند. بررسی کامل ما را بررسی کنید.

به خواندن ادامه دهید.

برای مبارزه با اطلاعات غلط

OpenAI اکنون ابرداده های منشأ را در تصاویر ایجاد شده با ChatGPT در وب و DALL-E 3 API اضافه می کند. ابرداده از استاندارد باز C2PA (ائتلاف برای منشأ و اعتبار محتوا) پیروی می کند، بنابراین وقتی تصویری در ابزار تأیید اعتبار محتوا آپلود می شود، می توانید منبع آن را ردیابی کنید. متأسفانه، همه اینها به راحتی قابل دور زدن است: فقط زمانی کار می کند که ابرداده دست نخورده باشد. اگر یک تصویر تولید شده با هوش مصنوعی را بدون ابرداده آپلود کنید کار نمی کند – مانند هر اسکرین شات یا تصویری که از رسانه های اجتماعی گرفته شده است.

به خواندن ادامه دهید.

منبع