ضربه زدن به کتاب ها: «Vision Zero» می تواند به بازپس گیری جاده ها از فرهنگ اتومبیل آمریکایی کمک کند

علاوه بر این، از مردم شنیدیم که اجرای قوانین مربوط به پیاده روی و دوچرخه سواری توسط پلیس، جامعه و مجریان قانون را در تضاد با یکدیگر قرار می دهد. چارلز تی براون در تحقیقات خود برای پادکست خود مستند کرده است تحرک دستگیر شده چگونه قوانینی مانند آنهایی که منع jaywalking به طور نامتناسب در جوامع سیاه و قهوه ای به ویژه برای مردان اجرا می شوند. در طرح Vision Zero شرکت DC، در عوض رفتارهای خطرناک رانندگی مانند سرعت بیش از حد، رانندگی تحت تاثیر، رانندگی حواس پرت، و رانندگی بی احتیاطی هدف قرار گرفت.

حمل و نقل فراگیر: مانیفست برای جوامع تقسیم شده، توسط مهندس عمران ورونیکا او دیویس، بسیاری از نارسایی‌ها (اعم از رویه‌ای و ساختاری) زیرساخت‌های حمل‌ونقل آمریکا را برجسته می‌کند و از برنامه‌ریزان شهری می‌خواهد تا چگونگی تأثیر پروژه‌های عمومی خود را بر افرادی که قرار است به آنها خدمت کنند، دوباره بررسی کنند. دیویس ماهرانه به نفع یک انقلاب سیستمی در زمینه برنامه ریزی حمل و نقل است که خواستار آموزش بهتر و کاربردی تر برای مهندسان عمران، صداهای متنوع تر در پروژه های برنامه ریزی حمل و نقل، و رفع حداقل برخی از آسیب های تقسیم کننده جامعه است که رابطه عشقی گذشته آمریکا با آزادراه ها ایجاد کرده است. در گزیده زیر، دیویس موفقیت های نسبی برنامه ایمنی جاده Vision Zero واشنگتن دی سی را بررسی می کند.

این یک تقاطع است
طرح چشم انداز صفر واشنگتن دی سی، نمونه ای عالی از تعاملات موفق و برخی کاستی ها است. در سال 2015، تنها چند شهر ایالات متحده Vision Zero را پذیرفتند. طرح دی سی یکی از اولین طرح ها در ایالات متحده بود که شامل اقدامات گسترده در طول توسعه این طرح بود. در طول یک تابستان، ده جلسه در گوشه و کنار خیابان‌های شهر، یک اجلاس جوانان با بیش از دویست جوان، دو جلسه با گروه‌های حمایتی ویژه، و جلساتی با بیش از سی و پنج آژانس شهری داشتیم. ما فقط به مردم اطلاع ندادیم. ما همچنین با آنها درگیر شدیم و از بازخوردها و داستان های آنها برای شکل دادن به طرح استفاده کردیم. به عنوان مثال، پس از صحبت با گروهی از نوجوانان سیاهپوست جوان در اجلاس جوانان، ما تمامی قوانین مربوط به پیاده روی و دوچرخه سواری را حذف کردیم. جوانان به ما گفتند که گاهی اوقات عبور از خیابان میانی آنها را از گروهی از مردم دور می کند که ممکن است بخواهند به آنها آسیب برسانند. نوجوانان خطر هدف قرار گرفتن توسط خشونت را بیشتر از خطر برخورد توسط شخصی که رانندگی می کند ارزیابی کردند.

علیرغم چندین دهه تمرکز زیرساخت ملی ما بر وسایل نقلیه شخصی (اغلب با حذف مستقیم و هزینه سایر روش‌های حمل و نقل)، مردم مدرن این روزها بیشتر از هواپیما، قطار و اتومبیل سوار می‌شوند. با توجه به اینکه خیابان‌های شهر و محله‌های حومه شهر ما به‌طور فزاینده‌ای با انواع وسایل نقلیه گسترده‌تر جمعیت می‌شوند – از اسکوترهای الکترونیکی گرفته تا دوچرخه‌های شهری، تاکسی‌های برقی خودکار و شاسی‌بلندهای احتراق داخلی. وظیفه انطباق با این اولویت‌های رقابتی که تضمین می‌کند همه در شهر، صرف‌نظر از توانایی فیزیکی یا مالی، می‌توانند به جایی که می‌روند برسند، چالش‌برانگیزتر می‌شود.

در دنیایی که بعد از قتل جورج فلوید در حال بررسی دقیق‌تر پلیس هستیم، فکر می‌کنم طرح‌هایی که عدالت را از این طریق بازنگری می‌کنند باید یک قدم دیگر بردارند. طرح Vision Zero DC به درستی بر روی رفتارهایی متمرکز شد که منجر به مرگ و میر و مرگ و میر می شود. با این حال، این طرح باید یک ارزیابی جامع را توصیه می کرد همه قوانین حمل و نقل و حذف مواردی که توسط داده ها پشتیبانی نمی شوند یا به خیابان های امن تر منتهی نمی شوند. اگر در مورد رویکردهای داده محور بحث می کنیم، قوانین باید رفتارهایی را هدف قرار دهند که منجر به تصادفات منجر به مرگ و جراحات جدی می شود.

از جانب حمل و نقل فراگیر توسط Veronica O. Davis. حق چاپ © 2023 Veronica O. Davis.


ارزیابی مجدد سیاست های حمل و نقل

علاوه بر این، این طرح توصیه‌ها و راهبردهایی را ارائه می‌کرد و جلوتر نمی‌رفت. پس از به اشتراک گذاشتن طرح Vision Zero، جوامع همه خواستار خیابان‌های امن‌تر بودند. این بحث را به ذهن متبادر می کند [in chapter 2] در شهرستان مونتگومری و تنش در مورد اینکه چه کسی منابع را دریافت می کند. همه خیابان‌ها می‌توانند امن‌تر باشند، حتی اگر به صورت تدریجی، و بدون اصول راهنما برای ساختار «اتاق اضطراری» بیشتر. برنامه Vision Zero شرکت DC منجر به این شد که منابع به جایی برود که حمایت وجود داشت، اما نه لزوماً به مناطقی که بیشتر به سرمایه‌گذاری نیاز داشتند. اگر فرصتی مشابه این دارید، من بر اهمیت قرار دادن چارچوبی تأکید می‌کنم که منابع را به جوامع و مناطقی که نرخ بالای تلفات و آسیب‌های جدی را تجربه می‌کنند، تخصیص دهد، که معمولاً مناطقی با تعداد بالای ساکنان سیاه‌پوست، لاتین تبار یا کم درآمد یا همه اینها هستند.

مطبوعات جزیره

سیاست ها پایه و اساس بسیاری از تصمیمات را می گذارند. به عنوان مثال، من با شهری کار کردم که سیاستی داشت که فضای کریدور به حاشیه را نمی‌توان گسترش داد مگر اینکه شرایط تخفیف‌دهنده وجود داشته باشد و حتی در آن زمان هم پاسخ منفی بود. این بدان معناست که جاده نمی تواند گسترش یابد، اما ما می توانیم “رژیم غذایی جاده” یا باریک کردن جاده را انجام دهیم. به عنوان مثال، اگر عرض جاده ای از حاشیه به حاشیه شصت فوت بود، تنها چیزی که داشتیم شصت فوت بود که می توانستیم با آن کار کنیم، زیرا جایگزین هایی برای جابجایی تعداد فزاینده افرادی که به داخل راهرو حرکت می کردند، ایجاد کردیم. تصمیم سیاست این شهر این بود که “با آنچه دارید کار کنید و اگر قرار است برای بازسازی جاده هزینه کنیم، تعریض آن نخواهد بود.”

چشم‌انداز صفر می‌تواند مسیری رو به جلو به‌عنوان چارچوبی کلی برای تغییر اولویت‌های سیاست‌گذاری باشد، اما باید بیش از یک برنامه باشد و باید با مردم تدوین شود. Vision Zero مفهومی از سوئد است که تشخیص می دهد ما انسان هستیم و اشتباه خواهیم کرد، اما اشتباهات ما نباید منجر به صدمات جدی یا مرگ و میر شود. یکی از مواردی که با تلاش مردم در ایالات متحده برای اتخاذ Vision Zero درهم می‌شود، ترکیب تعداد کل تصادفات با تعداد کل تصادفاتی است که منجر به مرگ و جراحات جدی می‌شود. Vision Zero رکوردهای کاملی را نمی طلبد و تشخیص می دهد که تصادفات رخ می دهد زیرا ما انسان هستیم. در عوض، استدلال می کند که تمرکز باید روی مرگ و میر و صدمات جدی باشد. این تمایز مهم است زیرا تصادفات معمولاً در سراسر یک جامعه اتفاق می‌افتد و افراد با صدمات جزئی یا بدون آسیب از گلگیرها و گلگیرها دور می‌شوند. به غیر از داشتن یک روز بد، همه زنده هستند تا این درام را با خانواده و دوستان خود بازگو کنند. اما خرابی‌های شدیدتر معمولاً در جوامع خاصی جمع می‌شوند. اگر بدون توجه به آسیب ناشی از آن بر تصادفات تمرکز کنید، ممکن است منابع را از جوامعی که بیشتر به آنها نیاز دارند منتقل کنید، زیرا آنها جایی هستند که مردم در حال مرگ هستند.

همه محصولات توصیه شده توسط Engadget توسط تیم تحریریه ما، مستقل از شرکت مادر انتخاب می شوند. برخی از داستان های ما شامل پیوندهای وابسته است. اگر چیزی را از طریق یکی از این پیوندها خریداری کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. تمامی قیمت ها در زمان انتشار صحیح می باشد.



منبع