شبکه بتل ویژن جانشین معنوی کیپی برای بازی Might & Magic: Clash of Heroes است

شبکه بتل ویژن جانشین معنوی کیپی برای بازی Might & Magic: Clash of Heroes است

عنوان بعدی از Capybara Games – استودیو پشت سر نیروی زمان فوق العاده، در زیر و سنگ آسیاب – یک معمای رقابتی و آنلاین با استراتژی زمان واقعی و مکانیک های تطبیق رنگ، به روز رسانی های زنده و روایت فصلی است که توسط بازیکنان شکل می گیرد. نامیده می شود شبکه چشم انداز نبرد، و در سال 2025 به رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه می رود.

شبکه چشم انداز نبرد احساس می کند که کپسوله ای از حساسیت های Capy در طول 20 سال به عنوان یک استودیوی بازی مستقل است. به نوعی کارتون صبح شنبه شایان ستایش است باشه KO! بیایید قهرمان بازی کنیم. شبیه به تاکتیک های تطبیق رنگ متکی است سنگ آسیاب. دارای موسیقی از جیم گاتری، همکار قدیمی Capy (شمشیر و شمشیر، در زیر) و سنگ آسیاب آهنگساز سام وبستر و در نهایت، این مبارزه یک به یک پازل، شبیه به Might & Magic: Clash of Heroes. در ویدیوی اعلامی برای BVN، کارگردان Dan Vader این بازی جدید را به عنوان یک جانشین معنوی توصیف کرد Clash of Heroes با تاکید بر مبارزه چند نفره.

BVN دارای واحدهای بازشدنی با توانایی های ویژه و فهرستی از شخصیت های قابل تنظیم است. محیط های موجود در BVN عجیب و غریب و درخشان، مملو از موجودات بیگانه، تماشاگران فضانورد مشتاق و حداقل یک اسکلت سخنگو هستند. تعداد انگشت شماری از تیم های بین کهکشانی در بازی وجود دارند که هر کدام دارای روحیه، کاپیتان و سبک درگیری خاصی هستند. بازیکنان هر فصل قهرمان را با مبارزه در زیر پرچم تیم مورد نظر خود و جمع آوری امتیاز در یک استخر مشترک تعیین می کنند که بر آمار، رویدادها و نتایج روایت برای همه تأثیر می گذارد.

کیپی در حال ساختن است BVN قابل دسترسی اما عمیق، با ساعت ها قابلیت پخش مجدد در طراحی آن. نتفلیکس نسخه‌های iOS و اندروید بازی را توزیع می‌کند، به این معنی که این بازی باید بدون پرداخت هزینه اضافی برای همه مشترکین نتفلیکس در دسترس باشد.


همه اخبار مربوط به Summer Game Fest 2024 را دنبال کنید درست همین جا!

منبع