سیگیت شمشیرهای نوری جنگ ستارگان را روی SSD ها قرار می دهد

ظاهراً یک NVMe SSD با یک شمشیر نوری روی آن وجود دارد، که یک افزودنی عالی برای رایانه هر طرفدار جنگ ستارگان است. دارای طراحی مشکی و براق با شمشیر نور آبی یا قرمز روشن در جلو است. صفحه جلویی در واقع قابل تعویض است، بنابراین گیمرها می‌توانند در هر زمانی سمت خود را تغییر دهند، درست مانند Anakin Skywalker.

SSD سیگیت اکنون در آمازون با قیمت 279.99 دلار برای حجم 2 ترابایت به فروش می رسد. ذخیره سازی در حال حاضر موجود نیست، اما امکان سفارش وجود دارد.

Seagate Lightsaber Collection Special Edition FireCuda SSD بر اساس مشخصات PCIe Gen4 M.2 است. سرعت خواندن متوالی آن تا 7300 مگابایت بر ثانیه است. ظرفیت ذخیره سازی تا 2 ترابایت وجود دارد، شما فضای زیادی برای همه فایل ها، فیلم ها و بازی های خود خواهید داشت.

نیرو در SSD شماست.

Lightsaber Collection Special Edition FireCuda SSD، منبع: Seagate

NVIDIA TITAN Xp Star Wars Collectors Edition، منبع: NVIDIA

طرفداران سرسخت جنگ ستارگان که قبلاً نسخه TITAN XP SW را دارند، قطعاً نباید به دنبال آن باشند. این یک راه عالی برای افزودن شخصیت به رایانه شما در عین لذت بردن از مزایای فناوری پیشرفته است. و چه کسی می داند – شاید حتی به شما کمک کند نیرو را هدایت کنید و کار خود را سریعتر انجام دهید!

منبع: آمازون (لینک وابسته)، سیگیت از طريق @momomo_us







منبع

سیگیت دارای SSD های ویژه جنگ ستارگان NVMe است

چیزی که SSD های NVMe را خاص می کند سرعت و کارایی انرژی آنهاست. با این حال، ما مدت زیادی است که از عدد GB/s که انتظار مصرف کنندگان را دیکته می کند، گذشته ایم. SSD های نسل بعدی بر طراحی تاکید دارند، اجازه دهید یک هیت سینک بزرگ یا یک نورپردازی رنگارنگ ARGB باشد. خوب، به نظر می رسد که سیگیت چیز خاصی را برای گروه خاصی از طرفداران ساخته است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر