سیستم عامل ASUS ROG Ally 319 عملکرد بازی کنسول را کاهش می دهد

سیستم عامل جدید ایسوس عملکرد بازی کنسول ROG Ally را کاهش می دهد

شایان ذکر است که AMD با به‌روزرسانی درایورهای Radeon برای APUهای مبتنی بر Phoenix (Ryzen Z1/Ryzen 7 7840U) کند است. این شرکت هنوز شاخه اصلی درایور پردازنده گرافیکی Radeon خود را با پردازنده گرافیکی دسکتاپ Radeon RX 7600 و سری GPU یکپارچه RDNA3 ادغام نکرده است، که گیمرها را بدون آخرین بهینه سازی ها رها می کند.

منبع: هات سخت افزار





منبع

هات سخت افزار گزارش می دهد که به روز رسانی سیستم عامل ASUS ROG Ally 319 که اکنون از طریق نرم افزار MyASUS در دسترس است به عملکرد کنسول آسیب می زند. دستگاه دستی مبتنی بر Ryzen Z1 Extreme با یکی از به‌روزرسانی‌های سفت‌افزار پیش از انتشار بهبود عملکرد چشمگیری داشته است، اما به نظر می‌رسد BIOS 319 به طور قابل توجهی این دستاوردها را کاهش داده است.

گفته می شد که سیستم عامل 319 تجربه بازی 9 واتی را بهبود می بخشد، اما پس از آزمایش، بررسی کنندگان به این نتیجه رسیدند که واقعاً آن را بهبود نمی بخشد، در واقع، در واقع بدتر است. بدترین بخش این است که عملکرد با 15 وات و 25 وات TDP که توسط یوتیوبرها ارائه شده است حتی بدتر است. ThePhawX.

گیمرهایی که قبلاً سفت‌افزار را به‌روزرسانی کرده‌اند، باید منتظر بمانند تا ایسوس مشکل رگرسیون عملکرد را برطرف کند یا به‌طور دستی بایوس خود را با استفاده از ابزار ASUS EZ Flash تنزل دهند. اگرچه ممکن است این فرآیند برای برخی از کاربران پیچیده باشد. متأسفانه، ایسوس اعلام نکرد که بایوس جدید چه زمانی در دسترس خواهد بود، اگر اصلاً در آینده ای نزدیک برنامه ریزی شده باشد.

نماینده شرکت پیشنهاد می کند که از به روز رسانی خودداری کنید.

[The Phawx] رگرسیون عملکرد؟! – به روز رسانی BIOS ASUS ROG ALLY 319 (21,806 بازدید)

اگرچه سیستم عامل 319 در واقع برخی از اشکالات را برطرف می کند، یک نماینده ایسوس توصیه نمی کند در حال ارتقاء ویستون گوردون، بازاریاب ایسوس تأیید کرده است که این شرکت از عملکرد بدتر کاربران آگاه است، بنابراین توصیه می‌شود از به‌روزرسانی خودداری کنید.

سیستم عامل ASUS ROG Ally 319، منبع: ThePhawx

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر