سونی پلی استیشن به زودی دو مدیر عامل خواهد داشت

Menu

شرکت سرگرمی های تعاملی سونی (SEI) ساختار رهبری جدیدی را اعلام کرده است که دو نفر را مسئول بخش های مختلف تجارت خود می کند. هیداکی نیشینو که در حال حاضر به عنوان SVP برای گروه تجربه پلتفرم خدمت می کند، از اول ژوئن به عنوان مدیر عامل گروه تجاری پلتفرم SIE تبدیل می شود. در همان روز، هرمن هالست پس از پایان کار، نقش مدیر عامل گروه تجاری استودیو SIE را بر عهده خواهد گرفت. به عنوان SVP و رئیس استودیو پلی استیشن خدمت می کند.

این دو مدیر پس از اینکه جیم رایان تصمیم گرفت صندلی خود را به عنوان مدیر عامل SEI در ماه مارس ترک کند، وارد نقش خود می شوند. هنگامی که او خروج خود را اعلام کرد، گفت که برای او “به طور فزاینده ای دشوار” است که زندگی خانگی خود در بریتانیا و شغل خود را در ایالات متحده انجام دهد. رایان به تثبیت حضور این شرکت در اروپا کمک کرد و بر راه اندازی پلی استیشن 5 در بحبوحه همه گیر نظارت کرد. نیشینو و هالست هر دو به مدیر عامل موقت هیروکی توتوکی گزارش خواهند داد، که یک گام به عقب برخواهد داشت و به نقش خود به عنوان رئیس SIE و همچنین رئیس، مدیر عامل و مدیر مالی شرکت سونی گروپ ادامه خواهد داد.

نیشینو در حال حاضر تیمی را رهبری می کند که تمام تجربیات و فناوری خدمات و محصولات پلی استیشن را توسعه می دهد. او همچنان مسئول این موارد خواهد بود، اما بر کار شرکت با ناشران و توسعه دهندگان شخص ثالث نیز نظارت خواهد کرد. نیشینو مسئول عملیات تجاری SIE از جمله فروش و بازاریابی برای تمامی سخت افزارها، خدمات و تجهیزات جانبی پلی استیشن خواهد بود. در همین حال، Hulst تلاش هایی را برای توسعه محتوا در کنسول های پلی استیشن و رایانه های شخصی انجام داده است. او همچنین مسئول توسعه اقتباس های بازی های ویدیویی برای فیلم ها و تلویزیون است، مانند آخرین ما. در آینده، او “مسئول توسعه، انتشار و عملیات تجاری محتوای شخص اول SIE” خواهد بود.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع