سه بسته از دوربین‌های امنیتی Nest Cam Google امروز 100 دلار تخفیف دارند

سه بسته از دوربین‌های امنیتی Nest Cam Google امروز 100 دلار تخفیف دارند

می‌توانید یک بسته سه‌تایی از Nest Cam Google's Indoor/Outdoor را با 100 دلار تخفیف بگیرید. Best Buy دوربین های امنیتی با باتری را با قیمتی تقریبا کم سابقه ارائه می کند. دوربین ها با وضوح 1080p HDR با دید در شب و نصب مغناطیسی ضبط می کنند و تنظیمات امنیتی خانه شما را تا حد امکان بدون درد می کند. معمولاً 450 دلار، شما می توانید این سه دوربین را تنها با 350 دلار تهیه کنید. (و اعضای Best Buy Total می توانند آن را تا 300 دلار کاهش دهند.)

گوگل

Nest Cam می تواند بین افراد، حیوانات و وسایل نقلیه که به صورت محلی در دستگاه پردازش می شوند، تفاوت قائل شود. هنگامی که تلفن خود هر یک از آن انواع حرکت را شناسایی می کند، می توانید هشدارهایی را در تلفن خود دریافت کنید و می توانید نوع هشدارهایی را که در برنامه Google Home دریافت می کنید انتخاب کنید. یک ویژگی ممتاز، Familiar Faces، افراد مورد اعتماد را می‌آموزد و شما را بر اساس آن مطلع می‌کند. (به یک اشتراک ماهانه 8 دلاری Nest Aware نیاز دارد.)

مانند اکثر محصولات این دسته، Nest Cam دارای یک بلندگو و میکروفون داخلی است که به شما امکان می دهد با بازدیدکنندگان تماس بگیرید و یک مکالمه از راه دور داشته باشید. قابلیت‌های HDR دوربین، دیدن جزئیات در نور شدید خورشید را آسان‌تر می‌کند، در حالی که حالت دید در شب (با استفاده از شش LED مادون قرمز داخلی) باعث می‌شود در تاریکی، همه چیز واضح‌تر شود. این دوربین در برابر آب مقاوم است و دارای استاندارد IP54 است.

گوگل تخمین می زند که باتری هر دوربین حدود هفت ماه بین شارژ دوام می آورد، به شرطی که فقط حدود دو تا چهار رویداد در روز را ثبت کند. (اگر نصب سیمی را ترجیح می دهید، می توانید یک کابل ضد آب 35 دلاری بخرید.) این بسته سه گانه شامل سه دوربین Nest و صفحات نصب مغناطیسی، سه صفحه دیواری، شش لنگر دیواری و پیچ های مناسب است.

قرارداد Best Buy عصر چهارشنبه منقضی می‌شود، بنابراین اگر در بازار دوربین‌های امنیتی جدید هستید، بهتر است به زودی اقدام کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع