سری PowerColor RX 7900 XTX به کمترین قیمت برای پردازنده گرافیکی پرچمدار AMD RDNA3 با قیمت 829 دلار رسید.

پردازنده‌های گرافیکی سفارشی Radeon RX 7900 XTX از PowerColor برای مدت کوتاهی تنها با قیمت 829 دلار در دسترس بودند.

این شرکت مدل های RX 7900 XTX را با 170 دلار تخفیف عرضه کرد.

PowerColor RX 7900 XTX، منبع: آمازون

RX 7900 XTX سال گذشته با قیمت 999 دلار عرضه شد، اما از آن زمان تاکنون قیمت آن در سطح بالایی بوده است. این موضوع در مورد مدل کوچک Navi 31 به نام RX 7900 XT صدق نمی کند، که در تلاش برای رقابت برای جایگاه خود در میان سری GeForce RTX 40 پیشرفته است. AMD و شرکای هیئت مدیره تا کنون تمایلی به اعمال تخفیف برای مدل پرچمدار نداشتند، قیمت فقط حدود 2 ماه است که کاهش یافته است. با این حال، ما به وضوح می‌توانیم یک الگو را ببینیم و دلیل خوبی برای این باور وجود دارد که ما تنها شاهد آغاز جنگ‌های قیمتی جدید GPU هستیم. امیدوارم این موارد برای همه برندها اعمال شود.

متأسفانه، همه چیزهای خوب به پایان می رسد و این معامله نیز به همین ترتیب، در واقع زمانی که ما در حال ساخت این پست بودیم، به پایان می رسد. با این حال، از آنجایی که ما همه این معاملات عالی را در GPU های مدرن پیگیری می کنیم، فکر می کنیم که گیمرها هنوز باید بدانند که قیمت سری AMD RDNA3 چقدر می تواند پایین باشد.

این شرکت قیمت پردازنده‌های گرافیکی Hellhound و Red Devil خود را کاهش داده بود، هر دو زیر 900 دلار فروخته می‌شدند، چیزی که ما فقط یک ماه قبل انتظارش را نداشتیم. چنین معاملاتی می‌توانست در اینجا پیدا شود آمازون، که یک کد کوپن 100 دلاری را برای اعمال در هنگام پرداخت ارائه می داد.

منبع: آمازون (معامله به پایان رسید)





منبع

تنها یک هفته پیش، XFX اولین برندی بود که سری Radeon RX 7900 XTX را با قیمت 880 دلار معرفی کرد که پایین‌ترین قیمت برای این کارت گرافیک در آن زمان بود. حتی یک هفته بعد، PowerColor کارت های سفارشی Radeon RX 7900 XTX خود را با قیمت 829 دلار عرضه کرد.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر