سرخ کن هوشمند اجاق گاز برویل در آمازون 20 درصد تخفیف دارد

سرخ کن هوشمند اجاق گاز برویل در آمازون 20 درصد تخفیف دارد

فروش بزرگ بهاره آمازون ممکن است تمام شده باشد، اما هنوز معاملات زیادی در سراسر سایت وجود دارد که ارزش خرید دارند. هر کسی که به دنبال ارتقای وعده های غذایی خود است، می خواهد از تخفیف 20 درصدی اجاق های هوشمند برویل، از جمله Air Fryer Pro، دیدن کند. انتخاب ما برای بهترین آون توستر سرخ کن هوا در سال 2024 از 400 دلار به 320 دلار کاهش یافته است – پایین ترین قیمت آن در جمعه سیاه.

برویل

سرخ کن هوشمند اجاق گاز برویل به شما امکان می دهد تقریباً هر چیزی را که می خواهید بپزید. این دارای 13 تنظیمات پخت و پز است، از موارد معمولی مانند برشته کردن، پختن و گرم کردن تا گزینه های خاص تر مانند کوکی ها، ضد آب و خشک کردن. Smart Oven Air Fryer Pro با اشغال یک فوت مکعب فضا، اساساً فر دومی است که می تواند سیب زمینی سرخ کرده کاملاً ترد درست کند. در واقع، آنقدر بزرگ است که می توانید یک بوقلمون 14 پوندی، ورقه های 9×13 یا یک فر هلندی را داخل آن قرار دهید.

شایان ذکر است: علیرغم داشتن عنوان «فر هوشمند»، Air Fryer Pro Breville، این روزها در بیشتر موارد هوشمند نیست. اگر می‌خواهید یک دستگاه «هوشمند» واقعی داشته باشید، دستگاهی است که می‌توانید با آن همراه باشید، مانند دستگاهی که می‌تواند با الکسا صحبت کند. هنگامی که غذای شما تمام شد به شما اطلاع می دهد و دستور العمل های هدایت شده را در یک برنامه، از جمله مزایای دیگر، ارائه می دهد. به علاوه، در حال حاضر 20 درصد تخفیف دارد که از 550 دلار به 440 دلار کاهش یافته است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع