سخنرانی WWDC اپل برای 10 ژوئن برنامه ریزی شده است

سخنرانی WWDC اپل برای 10 ژوئن برنامه ریزی شده است

سی و پنجمین کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی اپل (WWDC) قرار است از 10 ژوئن تا 14 ژوئن برگزار شود. سخنرانی اصلی سالانه برای 10 ژوئن در پردیس Apple Park در کوپرتینو، کالیفرنیا برنامه ریزی شده است. جشن‌های باقی‌مانده برای توسعه‌دهندگان آنلاین و رایگان است.

در سخنرانی امسال چه انتظاری باید داشته باشیم؟ WWDC معمولاً یک رویداد نرم‌افزار محور است، بنابراین گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های آتی، از جمله iOS 18، iPadOS 18، tvOS 18، macOS 15 و watchOS 11 را به نمایش خواهد گذاشت. . همچنین به احتمال زیاد این شرکت سیستم عامل بعدی هدست، visionOS 2 را معرفی خواهد کرد.

حتی ممکن است برخی از اعلان‌های سخت‌افزاری جدید دریافت کنیم. اگرچه معمولاً با نرم افزار مجاور، WWDC سال گذشته، از ویژن پرو فوق الذکر گرفته تا مک بوک ایر 15 اینچی M2. Mac Mini از رده خارج شده است، بنابراین شاید این شرکت به‌روزرسانی مبتنی بر M3 را اعلام کند.

در مورد نرم افزار جدید، شایعات زیادی در مورد iOS 18 وجود دارد. گزارش شده است که اپل با سیری و برنامه های مختلف آیفون. همچنین پیشنهاد شده است که نرم افزار گوشی های هوشمند به کاربران اجازه می دهد تا برنامه ها را در هر نقطه از شبکه صفحه اصلی قرار دهند و به همراه آرایه معمول تغییرات طراحی ارائه دهند.

رویداد اصلی در برنامه Apple Developer، وب سایت Apple و YouTube در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین از 50 برنده سالانه خود دعوت می کند تا شخصاً در WWDC شرکت کنند.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع