ساندبارهای Arc Sonos درست قبل از Super Bowl 180 دلار تخفیف دارند

Menu

بیایید صادق باشیم: شما سزاوار بهتری نسبت به چسبیدن به بلندگوهای داخلی تلویزیون خود هستید. مطمئناً، تلویزیون‌های مدرن می‌توانند صدای مناسبی را تولید کنند (و می‌توانید در لحظه تخفیف‌های خوبی برای برخی از آنها پیدا کنید)، اما بیشتر مردم با یک تنظیم سینمای خانگی مناسب به مراتب بهتر خواهند بود. و با نزدیک شدن به Super Bowl، Sonos زمان خوبی را برای فروش در بسیاری از دستگاه های خود انتخاب کرده است. یکی از تخفیف‌هایی که به‌ویژه قابل توجه است، کاهش قیمت برای Sonos Arc است. نوار صوتی رده بالای این شرکت با 180 دلار کاهش به 719 دلار رسیده است. که با قیمت جمعه سیاه مطابقت دارد.

عکس از Kyle Maack/Engadget

Arc طراحی شیک، کیفیت صدای کشنده و فناوری Sonos را در یکی از نوارهای صوتی ممتاز مورد علاقه ما ترکیب می کند.

719 دلار در Sonos

Sonos Arc یکی از نوارهای صوتی ممتاز مورد علاقه ما است. طراحی شیکی دارد و کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد. متاسفانه برخی از نقاط ضعف وجود دارد. Arc تنها یک ورودی HDMI دارد، بنابراین تلویزیون شما تنها وسیله ای است که می توانید مستقیماً به آن متصل شوید. در حالی که نوار صوتی به بقیه اکوسیستم Sonos متصل است و به شما این امکان را می دهد که برخی از بلندگوهای دیگر این شرکت را به عنوان فراگیر اضافه کنید، گسترش تنظیمات می تواند به سرعت گران شود.

گفته می شود، ساب ووفرهای Sonos نیز به فروش می رسند، از جمله Sub Gen 3. این قیمت از 799 دلار به 639 دلار کاهش یافته است. Sub Gen 3 به طور یکپارچه با Arc یا چندین محصول دیگر Sonos جفت می شود تا به شما کمک کند یک سیستم سینمای خانگی کامل با قیمت پایین تر بسازید. در همین حال، ارزش این را دارد که به بقیه فروش‌ها نگاهی بیندازید زیرا Sonos قیمت‌های بلندگوهای دیگر و همچنین برخی بسته‌ها را کاهش داده است.

CTA

منبع